diplomsko delo
Barbara Bobik (Avtor), Marjan Leber (Mentor), Aleksandra Pisnik Korda (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi bom osredotočena na življenjski cikel izdelka ter faze skozi katere »živi » izdelek in jih podrobneje raziskala. Vključila pa bom tudi tržno komuniciranje v podjetju ter poizkušala poiskati povezavo med njim in življenjskim ciklom izdelka. V nalogi bom raziskala razne vplive dejavnikov, ki vplivajo na življenjski cikel, kot so potrebe in želje uporabnika, spreminjajoča tehnologija, konkurenca v življenjskem ciklu izdelka. Da navedeno ponudnika prisili k nenehnemu spreminjanju aktivnosti, te aktivnosti morajo biti vnaprej pripravljene saj se z njimi lahko hitro odzovejo na nove razmere na ržišču in tako poizkušajo doseči zastavljene cilje.

Ključne besede

življenjski cikel izdelka;strategije trženja;tržno komuniciranje;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [B. Bobik]
UDK: 005.41+658.81(043.2)
COBISS: 19758614 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1281
Št. prenosov: 98
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Product Life Cycle design in the company Petrol
Sekundarni povzetek: V diplomski nalogi bom osredotočena na življenjski cikel izdelka ter faze skozi katere »živi » izdelek in jih podrobneje raziskala. Vključila pa bom tudi tržno komuniciranje v podjetju ter poizkušala poiskati povezavo med njim in življenjskim ciklom izdelka. V nalogi bom raziskala razne vplive dejavnikov, ki vplivajo na življenjski cikel, kot so potrebe in želje uporabnika, spreminjajoča tehnologija, konkurenca v življenjskem ciklu izdelka. Da navedeno ponudnika prisili k nenehnemu spreminjanju aktivnosti, te aktivnosti morajo biti vnaprej pripravljene saj se z njimi lahko hitro odzovejo na nove razmere na ržišču in tako poizkušajo doseči zastavljene cilje.
Sekundarne ključne besede: product life cycle;marketing strategies;marketing communication;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo
Strani: IX, 79 f.
ID: 9144703
Priporočena dela: