diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
Igor Damjanić (Avtor), Marija Ovsenik (Mentor)

Povzetek

Odnosi s strankami so bistvenega pomena za uspešno delovanje podjetja. Odnosi slonijo na komuniciranju vseh vrst. Med te štejemo osebno komuniciranje, ki se odvija na sedežu družbe med uradnimi urami. Velik pomen imajo tudi dogovorjeni osebni obiski referentov, ki so zadolženi za večje soseske in njihov razgovor s stanovalci teh sosesk. Marsikateri problem tako lahko odpravijo zelo hitro oziroma se konkretno dogovorijo za postopek in način odprave problema.Stranke lahko svoja vprašanja, pripombe in nezadovoljstvo izrazijo tudi preko Portala družbe, preko e-pošte, s telefonskim pogovorom oziroma s pisemsko pošto.

Ključne besede

komunikacija;komunikacijske poti;stranke;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [I. Damjanić]
UDK: 331.103
COBISS: 7628819 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 688
Št. prenosov: 102
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: COMMUNICATION PROBLEMS WITH CLIENTS
Sekundarni povzetek: Customer relations are essential for the successful work of the company. Relationships are based on communication of all kinds. Personal communication is one of those, which usualy takes place at the company's headquarters during office hours. Personal visits by clerks or administrators who are responsible for the major neighborhoods and for interviews with the residents of these neighborhoods. Many problems can be eliminated quickly in that way or the agreement on the procedure and the way to eliminate of the problem could be made.Customers are able to express their questions, comments and dissatisfaction also through the Portal of the company, via e-mail, by telephone conversation or by posting a mail.
Sekundarne ključne besede:  Comunication  Comunication chanels  Customers  Informations;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 48 f.
ID: 9148257
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, diplomsko delo