diplomamunka
Dario Gönc (Avtor), Boris Aberšek (Mentor), Anna Kolláth (Mentor)

Povzetek

Namen diplomske naloge je izdelati priročnik, ki bi ga učenci dvojezičnih osnovnih šol, pa tudi drugi, uporabljali pri prevajanju tehniških izrazov bodisi iz madžarščine v slovenščino ali obratno. S pomočjo ankete se je med učenci dvojezičnih osnovnih šol izvedlo poizvedovanje o dejanskem poznavanju strokovnih tehničnih izrazov v obeh jezikih. Izvedla se je še podrobna analiza poučevanja tehnike v Sloveniji in na Madžarskem ter analiza dvojezičnega poučevanja. Na podlagi teh analiz in vprašalnika lahko izdelamo zbirko izrazov, ki bo praktična in primerna za učence dvojezičnih osnovnih šol.

Ključne besede

diplomska dela;tehnični izrazi;dvojezičnost;dvojezični pouk;učni načrt;zbirka izrazov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [D. Gönc]
UDK: 62(038)(035)=511.141=163.6(043.2)
COBISS: 22482440 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 883
Št. prenosov: 77
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Madžarski jezik
Sekundarni naslov: A Collection of Hungarian to Slovenian and Slovenian to Hungarian Translations of Technical Terms for Bilingual Elementary Schools
Sekundarni povzetek: The aim of this diploma thesis (A Collection of Hungarian to Slovenian and Slovenian to Hungarian Translations of Technical Terms for Bilingual Elementary Schools) is to create a guide that could be useful for bilingual students in elementary schools (and language users in general) while translating technical terms either from Hungarian into Slovenian language or vice versa. Information about the actual knowledge of technical terms (in both languages) in bilingual elementary schools has been collected through a survey/questionnaire. Additionally, an in-depth analysis of thechnical education in Slovenian and Hungarian elementary schools has also been accomplished (along with an analysis of bilingual education in general). As a result, a practical and suitable guide or a dictionary for students of bilingual elementary schools can be constructed (based on the aforementioned analyses and the questionnaire).
Sekundarne ključne besede: theses;technical terms;bilingualism;bilingual education;curriculum;collection;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za tehniko in Oddelek za madžarski jezik in književnost
Strani: 156 f.
ID: 9148962