diplomsko delo
Povzetek
Razvoj podjetja je odvisen od sposobnosti prilagajanja storitvenih zmogljivosti potrebam
naročnikov in spremembam v okolju. Naloga vodstva podjetja je, da vseskozi zaznava, kako
se prilagoditi, izboljšati svojo ponudbo in v čim večji meri zadovoljiti svoje kupce, kar vodi v
močnejši konkurenčni položaj, večji tržni delež in dobiček. Zadovoljstvo kupcev je mogoče
doseči samo z nadpovprečno kakovostjo, edinstvenostjo in prilagojeno zasnovo izdelka ali
storitve. V pravem trenutku je potrebno prepoznati lastne konkurenčne prednosti in
priložnosti ter jih v čim večji meri izkoristiti v hudem konkurenčnem boju. Mnoga podjetja so
se zaradi neugodnih gospodarskih razmer na domačem trgu in želje po hitrejšem razvoju
internacionalizirala.
Diplomsko delo govori o določitvi konkurenčnih prednosti in priložnosti podjetja, izgradnji
najprimernejše poslovne strategije ob upoštevanju nevarnosti, ki jih prinaša poslovno okolje.
Analizirali bomo poslovni razvoj in strategijo družinskega podjetja Ecoinvest od časa
ustanovitve, selitve na tuje trge ter začetka izvajanja strategije doseganja konkurenčne
prednosti s širitvijo ponudbe z namenom zadovoljitve vse kompleksnejših potreb naročnikov.
Na podlagi analize bomo določili poslovno strategijo za prihodnje poslovanje.
Ključne besede
konkurenčna prednost;diferenciacija;odzivnost do strank;outsourcing;poslovna strategija;internacionalizacija;fleksibilnost poslovanja;kakovost storitev;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
M. Kitanovski |
UDK: |
346.544.4(043.2) |
COBISS: |
19826966
|
Št. ogledov: |
1856 |
Št. prenosov: |
132 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
BUILDING A COMPETATIVE ADVANTAGE BY EXPENDING THE COMPANY`S OFFER OF ECOINVEST LTD. |
Sekundarni povzetek: |
The development of the company depends on its capability to adapt service capacities to
customer needs and changes in the environment. It is the management’s task to determine
the need to adapt, improve its offer and satisfy customers which leads to a stronger
competitive position, higher market share and profit. Customer satisfaction can be achieved
only through above average quality, uniqueness and adapted concept of the product or
service. It is important to recognise your own competitive advantage and opportunity at the
right moment and make the most of them in this severe competition. Unfavourable economic
conditions on home market and the desire to expand faster have pushed many companies to
turn towards international business.
This diploma thesis is about determining the competitive advantages and opportunities of a
company, building the most appropriate business strategy while taking into account the
dangers found in the business environment. We will analyse the development of the
business and the strategy of a family company named Ecoinvest since its foundation, move
to foreign markets and implementation of the strategy for achieving competitive advantage
and broadening the offer with the intention of satisfying growingly complex customer needs.
The analysis will be the basis for determining the future business strategy. |
Sekundarne ključne besede: |
competitive advantage;differentiation;customer resposiveness;outsourcing;business strategy;internationalization;business flexibitlity;quality of service; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
VII, 57 f. |
ID: |
9153559 |