diplomsko delo
Borut Hohler (Avtor), Marjan Leber (Mentor), Aleksandra Pisnik Korda (Mentor)

Povzetek

Gospodarski svet ter potrošniki pričakujejo od proizvajalcev nenehno izboljševanje svojih izdelkov, kajti konkurenca na trgu in pričakovanja potrošnikov so velika, zato je ključnega pomena nenehno prilagajanje razmeram na trgu. V podjetju Marta HOHLER s.p. že vrsto let uspešno ponujajo svojim kupcem 5-komorni profil z vgradno širino 70 mm za izdelavo PVC elementov stavbnega pohištva. Podjetje Marta HOHLER s.p. bi želelo narediti posodobitev v sami tehnologiji PVC profila za novejši, energetsko boljši profil, tako da bi lahko svojim kupcem ponudili konkurenčni izdelek na samem trgu stavbnega pohištva. Rešitev. ki sem jo podjetju predlagal, je novejši profil KBE 76MD. Moje delo v diplomski nalogi je obsegalo preučitev obstoječega PVC profila KBE 70 ter predstavitev novejšega, boljšega profila KBE 76MD. S to izboljšavo sem podjetju pripomogel k boljši konkurenčni prednosti na trgu stavbnega pohištva.

Ključne besede

proizvodnja oken in vrat;profil okvirja;vrednostna analiza;funkcije;vrednost;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [B. Hohler]
UDK: [005.52:330.133.1]:692.82(043.2)
COBISS: 20307478 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1155
Št. prenosov: 99
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Value Management in the manufacture of PVC window and door
Sekundarni povzetek: Economic Council and consumers expect from manufacturers continually to improve their products, because market competition is large and also consumer expectation are high, so companies must adapt to market conditions. The company Marta HOHLER s.p. is already successfully providing his customers a PVC profile with 5-chamber and with installation width of 70 mm for windows and doors. The company Marta HOHLER s.p. would like to make an update in the technology of PVC profile for newer, better energy profile, so that they can offer their customers a competitive product on the market. Solution, which I have suggested to the company is the latest profile KBE 76MD. My work in this thesis consists of an examination of the existing PVC profile KBE 70 and the presentation of newer, better profile KBE 76MD. With the improvement I have helped the company to a better competitive edge in the market of windows and doors.
Sekundarne ključne besede: production of windows and doors;profile frame;value analysis;function;value;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo
Strani: X, 57 f., [21] f. pril.
ID: 9153915
Priporočena dela:
, diplomska dela visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa