diplomsko delo
Peter Jevšinek (Avtor), Bojan Novak (Mentor), Katja Kous (Komentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela je izdelava lastne mobilne igre za pomoč pri učenju metode PRINCE2, omejene le na del sklopa celotne metodologije. Za potrebe izdelave igre sem najprej predstavil vsebino metode PRINCE2. Osredotočil sem se na procesni del metodologije in organizacijsko strukturo ter vloge sodelujočih v projektu. PRINCE2 je zelo obširna in hkrati tudi ena bolj razširjenih metodologij za vodenje projektov. Bistvo diplomskega dela je priprava zanimivega in poučnega pristopa igranja igre na temo izobraževanja. Igra temeljni na principu reševanja kviza: sestavljajo jo vprašanja z več možnimi odgovori. Dodal sem še elementa strategije ter pustolovščine. Vključil sem tudi pregled in analizo priporočil za izdelavo mobilnih in spletnih iger za pomoč pri izobraževanju in učenju.

Ključne besede

metodologija PRINCE2;učenje;mobilne igre;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: P. Jevšinek
UDK: 621.397.7-026.26:004.354.7(043.2)
COBISS: 20183062 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1221
Št. prenosov: 73
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MOBILE GAME TO LEARN PRINCE2 METHOD
Sekundarni povzetek: The purpose of the thesis is making of the mobile game to learn PRICEN2 method, restricted only to the part of the entire method. For the needs of making the game, I fist made content review of PRINCE2 methodology. Focus was on the methodology processes and organization structure, with their roles and responsibilities. PRINCE2 is one of the most common used methodology for project management. The essence of the thesis is to create interesting and instructive approach while playing educational game. It is a quiz game with elements of strategy and adventure. Furthermore, I have also included a review and analysis of recommendations for making mobile and online games to use them as an educational and learning tool.
Sekundarne ključne besede: PRINCE2 methodology;learning;mobile game;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informatika
Strani: VIII, 44 f.
ID: 9157169
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo