magistrsko delo
Mojca Viličnjak (Avtor), Marina Furlan (Mentor)

Povzetek

Pri izdelavi magistrskega dela nas je zanimalo, kakšne so značilnosti tiskanih oglasov za otroke v otroških revijah. V teoretičnem delu smo raziskali teorije otrokovega razvoja, medijsko pismenost otrok in vzgojo za medije ter vpliv in značilnosti oglaševanja za otroke. Pri tem smo se dotaknili tudi zakonskega vidika oglaševanja, ki je namenjeno otrokom. Nekaj besed smo namenili tiskanim medijem, katerih ciljna skupina so otroci. Vključili smo tudi vizualne elemente, ki gradijo oglase. Pri praktični analizi smo izbrali revije Pil, Moj planet in National Geographic Junior, v katerih smo podrobneje analizirali in primerjali oglase. Na koncu smo podali rezultate, primerjave in ugotovitve, do katerih smo prišli z našo raziskavo.

Ključne besede

oglasi;otroci;revije;vizualna komunikacija;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: M. Viličnjak
UDK: 659.127:366-053.2(043.2)
COBISS: 19852566 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 734
Št. prenosov: 119
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of visual information from children targeted advertisement in selected children's magazines
Sekundarni povzetek: In this master thesis we research characteristics of advertisement in printed versions of children's magazines. We present theoretical parts about children’s development, children’s media literacy, media education and characteristics of children targeted advertisement. In this context, we also discussed the legal aspect of children targeted advertisement. We have also mentioned something about print media for children. In the next part we discuss the visual aspect of ads. For our practical analysis and comparison we chose ads in the magazines Pil, Moj planet and National Geographic Junior. In the final part we discuss the results and conclusions from our research.
Sekundarne ključne besede: adverts;children;magazines;visual communication;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: V, 78 f.
ID: 9159017