Tanja Vasle (Avtor), Igor Rižnar (Avtor)

Povzetek

Uporaba vedenjske ekonomije in nevromarketinga pri oglaševanju v jezikovnih šolah

Ključne besede

jezikovna šola;vedenjska ekonomija;nevroekonomija;nevromarketing;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
UDK: 339.138:81
COBISS: 1538098884 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2438
Št. prenosov: 97
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂapplication of behavioral economics and neuromarketing in language school advertising
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 51-74
ID: 9159490