diplomsko delo
Matija Ramšak (Avtor), Matej Črepinšek (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu je opisan postopek za izdelavo večigralske igre na omrežnem in logičnem nivoju. Izpostavljene so težave, ki nastanejo pri sinhronizaciji igralnih objektov s serverjem in odjemalcem, pomembnost dobre uporabniške izkušnje. Vključeni sta načrtovanje projektov in porazdelitev dela; primerjana so različna orodja za razvoj iger, katerih cilj primerjave je izbira najprimernejšega orodja glede na naše potrebe.

Ključne besede

večigralske igre;Unity;omrežna podpora;igralna logika;evolucijski algoritmi;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: M. Ramšak
UDK: 004.021(043.2)
COBISS: 19899926 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 956
Št. prenosov: 75
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: GAME LOGIC FOR THE MULTIPLAYER GAME REVOLUTION
Sekundarni povzetek: The thesis describes the process of creating a multiplayer game at the network and logic level. It points to the issues arising during synchronisation of game objects with the server and the client and discusses the importance of a positive user experience. Moreover, it touches on the planning of projects and work distribution and compares various game development tools in order to determine the most appropriate tool for this purpose.
Sekundarne ključne besede: multiplayer game;Unity;network support;game logic;evolution algorithm;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: IX, 39 str.
ID: 9160752