analiza primera
Sara Šegula (Avtor), Igor Perko (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo Načrtovanje spletne prisotnosti podjetja: analiza primera je sestavljeno iz teoretičnega dela in analize spletne prisotnosti podjetja Zlatarna Celje. V teoretičnem delu se bomo srečali z družbenimi mediji, njihovimi lastnostmi prednostmi in slabostmi in s spletno prisotnostjo podjetja – njihovimi cilji in razvojem. Prav tako bomo opredelili marketinško akcijo, njeno načrtovanje in uspešnost. V drugem delu bomo spoznali rezultate analize podjetja Zlatarne Celje na svetovnem spletu in si podrobneje ogledali izbrano marketinško akcijo, na podlagi katere smo ugotovili, kaj se da še izboljšati, kaj je bolje da pustimo za sabo in kaj lahko naredimo v prihodnosti na vseh izbranih področjih – družbenih medijih.

Ključne besede

internet;družbeni mediji;Facebook;trženje;tržno komuniciranje;analiza primera;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Šegula]
UDK: 004.738.5:339.138
COBISS: 12600092 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 774
Št. prenosov: 102
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Planning for web presence in a company - a case study
Sekundarni povzetek: Thesis planning for web presence in a company consists of theory and analysis of online presence of Zlatarna Celje, on which I based my final work. In theoretical part we will meet with social media, their characteristics, advantages or disadvantages and with web presence – it’s goals and development. We will also identify marketing campaign, it’s design and performance. In the second part, we will recognize the results of analysis, based on actions of chosen company on the World Wide Web. And take a closer look at selected marketing campaign, and decide based on what we found out what can be improved, what it is better to leave behind and what we can do in the future in all selected fields - social media.
Sekundarne ključne besede: social media;Facebook;marketing campaign;web presence.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 37 str.
ID: 9165989
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, zaključna projektna naloga
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informatika v organizaciji in managementu