diplomsko delo
Andreja Rančigaj (Avtor), Tomaž Vec (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo je teoretično. Glavni namen diplomskega dela je primerjava zaznanih sprememb, ki so povezane s psihoterapijo in socialno pedagogiko. Koncept spremembe je pomemben koncept v poklicih pomoči. Mnoge raziskave potrjujejo, da je psihoterapija uspešna in učinkovita. Tudi socialna pedagogika namenja nekaj pozornosti učinku in merjenju učinka. V diplomskem delu so primerjane dosežene ali zaznane spremembe. Primerjava med psihoterapijo in socialno pedagogiko je pokazala nekatere podobnosti in razlike v povezavi z zaznanim učinkom. Prav tako obstajajo podobnosti in razlike v načinu, kako so psihoterapevtske in socialno-pedagoške raziskave izvajane in predstavljene. Na podlagi primerjave med obema vedama so predstavljeni nekateri (uporabni) zaključki in usmeritve.

Ključne besede

učinek;uspešnost;učinkovitost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Rančigaj]
UDK: 615.851(043.2)
COBISS: 11315785 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 450
Št. prenosov: 60
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: A comparison between psychotherapy and social pedagogy from the perspective of (achieved) changes
Sekundarni povzetek: The thesis is theoretical. The main purpuse of this thesis is a comparison of percieved changes that are conected to psychotherapy and social pedagogy. The concept of change is the main concept in the helping professions. There are many studies that confirm psychoterapy to be effective and efficient. Social pedagogy also focus some attention to effect and measuring of effect. In diploma thesis achived or percieved changes are compared. A comparison between psychotherapy and social pedagogy has showed some similarities and differencies in therms of percieved effect. There are also similarities and differencies in the way how psychotherapy and social pedagogy studies are conducted and presented. Some (useful) conclusions and guidelines are presented based on the comparison between both sciences.
Sekundarne ključne besede: psychotherapy;social psychology;psihoterapija;socialna psihologija;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Socialna pedagogika
Strani: 93 str.
ID: 9225497