magistrsko delo
Mateja Vohar (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Pomen in vloga družbenih medijev v okviru digitalne marketinške strategije

Ključne besede

vsebinski marketing;medorganizacijski trg;Družbeni mediji;Digitalne komunikacije;Trženje;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Vohar]
UDK: 339.138:004(043)
COBISS: 34514269 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1005
Št. prenosov: 194
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Social media;Digital communications;Marketing;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 90 str.
ID: 9244672