Vesna Ferk Savec (Avtor), Bernarda Urankar (Avtor), Maija Aksela (Avtor), Iztok Devetak (Avtor)

Povzetek

V raziskavi je predstavljeno mnenje bodočih slovenskih in finskih učiteljev kemije o njihovem poklicu in njihovo razumevanje vloge submikroskopskih predstavitev pri poučevanju in učenju kemije. Sodelovalo je 19 bodočih učiteljev, študentov magistrskega študija na področju kemijskega izobraževanja v Sloveniji in na Finskem. Večina bodočih učiteljev iz obeh držav meni, da so osebnostne lastnosti najpomembnejša dodana vrednost učitelja kemije, izpostavijo pa tudi pomen učiteljevega navdušenja in uporabe sodobnih učnih pristopov. Bodoči učitelji so predstavili ustrezno razumevanje submikroskopskih predstavitev kemijskih pojmov pri načrtovanju in izvajanju pouka kemije.

Ključne besede

bodoči učitelji;pouk;submikroskopska predstavitev;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.06 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.011.3-051:54
COBISS: 11406921 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1074
Št. prenosov: 173
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Slovenian and Finish prospective chemistry teachersʼ perception of specific features of their future profession
Sekundarni povzetek: In presented research Slovenian and Finish prospective chemistry teachers’ perception of their future profession and their understanding of the role of particle representations in learning of chemistry were examined. Altogether 19 prospective teachers, master level students in chemical education, participated in the study. The majority of the prospective teachers from both countries believe that the personal characteristics are most important added value of a good chemistry teacher, they also highly value teacher’s enthusiasm and the use contemporary teaching approaches. Prospective teachers presented adequate understanding of the role of particle representations of chemical concepts while planning and implementation of chemistry lessons.
Sekundarne ključne besede: teacher;chemistry;teacher education;učitelj;kemija;izobraževanje učiteljev;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Drugo
Strani: Str. 805-813
ID: 9250732