GEM Slovenija 2007
Miroslav Rebernik (Avtor), Polona Tominc (Avtor), Ksenja Pušnik (Avtor), Matjaž Mulej (Recenzent), Aleš Vahčič (Recenzent)

Povzetek

Družbeno, ekonomsko in kulturno okolje v posamezni državi pomembno vpliva na to, koliko posameznikov bo zasnovalo podjetje. Vplivajo pa tudi posameznikova motivacija, znanje in veščine, ki so potrebne za podjetništvo. Stopnja podjetniške aktivnosti v Sloveniji je še vedno relativno nizka. Bolj kot na število podjetnikov moramo svojo pozornost usmeriti na njihovo kakovost. Analiza, predstavljena v pričujoči monografiji, kot tudi rezultati raziskav, opravljenih po svetu v sodelujočih GEM državah in drugje v svetu, kažejo, da se mora podjetniška politika spremeniti od »splošne podjetniške politike« v »podjetniško politiko za rast in razvoj«, saj so podjetja, ki želijo rasti in imajo hkrati tudi objektivne možnosti za rast in širjenje tržišča, redka, hkrati pa imajo zahteve in potrebe, ki jih je treba obravnavati hitro, fleksibilno in učinkovito. »Podjetniška politika za rast in razvoj« mora biti, med drugim, izrazito selektivna, hkrati pa tudi proaktivna v iskanju tistih podjetij oziroma posameznikov v okolju, ki imajo tako motivacijo kot objektivne možnosti za rast in razvoj.

Ključne besede

podjetje;podjetništvo;podjetnik;Slovenija;gospodarski razvoj;razvoj;razvoj podjetja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Ekonomsko-poslovna fakulteta
UDK: 005.13(497.4)"2007"
COBISS: 60616705 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-6354-76-9
Št. ogledov: 1177
Št. prenosov: 86
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Insufficient Number to Development Oriented Businesses
Sekundarni povzetek: Social, economic and cultural environment in a particular country has a significant impact on the number of individuals who establish a business. Apart from that, the individual's motivation, knowledge and skills required for entrepreneurship play a significant role. Besides the quantity, especially the quality of entrepreneurial activity is important. The analysis presented in this publication and the results of the research carried out around the world (in GEM countries and elsewhere) show that entrepreneurial policy must shift from 'general SME policy' to 'growth-oriented entrepreneurship policy' because the businesses which have the willingness and the objective capacity for growth and market expansion are rare. At the same time, they have requirements and needs which have to be dealt with quickly, flexibly and effectively. Among other things, 'growth-oriented entrepreneurship policy' must be both highly selective and proactive in the search of those entrepreneurs in the environment who have both motivation and objective capacities for growth.
Sekundarne ključne besede: Entrepreneurship;Global Entrepreneurship Monitor;Development;Innovation-Orientation;Entrepreneurial Motivation;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: 108 str.
ID: 9250774
Priporočena dela:
, GEM Slovenija 2007
, Global Entrepreneurship Monitor Slovenija 2005
, Slovenian entrepreneurship observatory 2008
, Global Entrepreneurship Monitor Slovenija 2002