boj proti nasilju nad ženskami v okviru organizacije Amnesty International
Jana Sedej (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Študij akcije družbenega trženja

Ključne besede

trženje;socialno trženje;programi;žensko vprašanje;strategija trženja;modeli;poslovno komuniciranje;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Sedej]
UDK: 339.138
COBISS: 23369190 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 657
Št. prenosov: 131
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Social marketing campaign study: ending violence against women by Amnesty International
Sekundarne ključne besede: marketing;social marketing;programmes;women's question;marketing strategy;models;business communication;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 40 str.
ID: 9252557
Priporočena dela:
, boj proti nasilju nad ženskami v okviru organizacije Amnesty International
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole