master's thesis

Povzetek

The perception of sustainability among top brands

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;vrednotenje;image;donos;raziskave;analiza;potrošnik;komparacije;Apple;Google;Coca-Cola;IBM;Microsoft;marketing;trademarks;valuation;yield;research;analysis;consumer;comparisons;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [D. Tomaščin]
UDK: 339.138
COBISS: 23138790 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 753
Št. prenosov: 169
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Zaznavanje trajnosti med najmočnejšimi blagovnimi znamkami
Sekundarne ključne besede: trženje;blagovne znamke;vrednotenje;image;donos;raziskave;analiza;potrošnik;komparacije;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 83, 30 str.
ID: 9252574