primer restavracije Robba
Špela Rozman (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

Uporaba senzoričnega marketinga pri načrtovanju tretjih prostorov

Ključne besede

senzorični marketing;čutila;tretji prostori;Storitve;Trženje;Blagovne znamke;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [Š. Rozman]
UDK: 658.8:338.46(043.2)
COBISS: 34707549 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 824
Št. prenosov: 212
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Services;Marketing;Trademarks;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 75 str.
ID: 9580731