Nataša Pivec (Avtor), Vojko Potočan (Avtor)

Povzetek

In this paper, we focus on the importance and influence of employees’ values as an essential element of organizational culture in the acquisition of knowledge. Based on empirical research, we studied the influence of employees’ values in Slovenian organizations on the acquisition of knowledge, enabling us to identify the core values that exert the greatest effect on the acquisition of knowledge. The results of the analysis confirmed the positive impact of employees’ values on the acquisition of knowledge. We found that the more employees are dedicated to personal development and the more they feel connected and loyal to the organization, the more they are inclined to the development and acquisition of knowledge.

Ključne besede

organizational culture;employee values;developing knowledge;acquiring knowledge;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
UDK: 005.322:331.101.3
COBISS: 12190492 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0547-3101
Matična publikacija: Naše gospodarstvo
Št. ogledov: 871
Št. prenosov: 291
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vpliv vrednot zaposlenih na pridobivanje znanja v organizacijah
Sekundarni povzetek: V prispevku se osredotočamo na raziskovanje pomena in vpliva vrednot zaposlenih kot bistvene sestavine organizacijske kulture na pridobivanje znanja. Na podlagi empirične raziskave smo proučevali vpliv vrednot zaposlenih na pridobivanje znanja v slovenskih organizacijah in ugotavljali, katere so ključne vrednote, ki najbolj vplivajo na pridobivanje znanja. Rezultati analize so potrdili pozitiven vpliv vrednot zaposlenih na pridobivanje znanja. Ugotavljamo, da so zaposleni bolj naklonjeni razvoju in pridobivanju znanja, če se bolj posvečajo osebnemu razvoju ter če čutijo večjo pripadnost organizaciji in močnejšo povezanost z njo.
Sekundarne ključne besede: podjetje;zaposleni;organizacijska kultura;vrednote;znanje;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 19-27
Letnik: ǂVol. ǂ61
Zvezek: ǂno. ǂ6
Čas izdaje: 2015
DOI: 10.1515/ngoe-2015-0023
ID: 9599405
Priporočena dela:
, zaključna projektna naloga
, od vizije do vrednotenja
, študija primera v zavarovalnici