only a techn(olog)ical solution for the problem of economic measurement or also a tool of social ideology?
Robert Horvat (Avtor), Bojana Korošec (Avtor)

Povzetek

The contribution juxtaposes the traditional neutralistic view on the role of accounting in a society as an activity of independent and unbiased measurement and presentation of real economic phenomena with the extended view on accounting as a socio-political practice and ideology. It also shows how the latter view impacts the understanding of the role of accounting and its reactions in light of the recent global financial crisis.

Ključne besede

accounting;auditing;social practice;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
UDK: 657.1:338
COBISS: 12065820 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0547-3101
Matična publikacija: Naše gospodarstvo
Št. ogledov: 706
Št. prenosov: 131
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vloga računovodstva v družbi
Sekundarni povzetek: V prispevku soočamo tradicionalni nevtralistični pogled na vlogo računovodstva v družbi kot na dejavnost neodvisnega in nepristranskega merjenja in prikazovanja realnih ekonomskih pojavov s pogledom nanj kot na družbenopolitično prakso in ideologijo. Pokažemo tudi, kako takšna razširitev pogleda vpliva na razumevanje njegove vloge in njegovih odzivov v luči zadnje globalne finančne krize.
Sekundarne ključne besede: podjetje;računovodstvo;revizija;družba;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 32-40
Letnik: ǂLetn. ǂ61
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: 2015
DOI: 10.1515/ngoe-2015-0016
ID: 9599407
Priporočena dela:
, only a techn(olog)ical solution for the problem of economic measurement or also a tool of social ideology?
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, primer oglaševalske agencije Futura