analiza možnosti vstopa na kitajski vinski trg

Povzetek

Internacionalizacija podjetja MonteMoro

Ključne besede

Slovenija;Kitajska;vinarstvo;trg;trženje;podjetje;internacionalizacija;strategija;primeri;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Babič]
UDK: 339.9
COBISS: 23476966 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 832
Št. prenosov: 140
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Internationalisation of the MonteMoro company: an analysis of market entry possibilities into the Chinese wine market
Sekundarne ključne besede: Slovenia;China;wine-business;market;marketing;enterprises;internationalization;strategy;cases;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 112, 4 str.
ID: 9602880