magistrsko delo
Maja Zorc (Avtor), Tanja Dmitrović (Mentor)

Povzetek

Management blagovnih skupin na primeru blagovne skupine žensko spodnje perilo

Ključne besede

management;odnosi s strankami;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;trg;konkurenca;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Zorc]
UDK: 339.138
COBISS: 23396326 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 397
Št. prenosov: 87
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Category management in the women's underwear brand group
Sekundarne ključne besede: management;customer relationship;consumer behaviour;purchasing;decision making;market;competition;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 94, 22 str.
ID: 9607828