magistrsko delo

Povzetek

Vpliv krovne blagovne znamke Lisca na podznamko Lisca Men

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;vrednotenje;identiteta podjetja;image;lojalnost;management;vedenje potrošnikov;case study;Lisca;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [B. Predalič Hočevar]
UDK: 339.138
COBISS: 23583974 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 701
Št. prenosov: 164
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of the Lisca corporate brand on the Lisca Men brand extension
Sekundarne ključne besede: marketing;brands;valuation;corporate identity;image;loyalty;management;consumer behaviour;case study;Lisca;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 92, 16 str.
ID: 9607916
Priporočena dela:
, insights on the role of brand typicality and utilitarian/hedonic nature in enhancing stereotype content transfer