primer prodora v Srbijo

Povzetek

Notranje podjetniški elementi pri prodoru malih in srednje velikih podjetij na tuje trge

Ključne besede

notranje podjetništvo;podjetje;strategija;vizija;internacionalizacija;kultura podjetja;case study;Slovenija;Srbija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Poženel]
UDK: 658
COBISS: 23695334 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 787
Št. prenosov: 157
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Corporate entrepreneurship elements in penetration of small and medium sized enterprises in foreign markets: the case of penetration in Serbia
Sekundarne ključne besede: intrapreneurship;enterprises;strategy;vision;internationalization;corporate culture;case study;Slovenia;Serbia;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 90 str.
ID: 9608007