diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov

Povzetek

V tem diplomskem delu je predstavljena analiza uporabe spletnega orodja Lekcija v učnem okolju Moodle za potrebe poučevanja matematike na Fakulteti za organizacijske vede (FOV) Univerze v Mariboru. Na osnovi analize samega orodja in primerov dobrih praks, smo pripravili tri lekcije za dodatno pomoč pri učenju matematičnega poglavja Algebra. Lekcije, kot pomoč pri učenju za prvi kolokvij, smo objavili v spletni učilnici za študente 1. letnika univerzitetne smeri, kamor smo dodali tudi forum za sporočanje morebitnih napak in ostalih komentarjev. Za evalvacijo lekcij smo pripravili anketni vprašalnik, na katerega so študentje odgovarjali ob koncu predavanj in vaj za predmet Matematika. Ugotovili smo, da je lekcija sicer primerno orodje za poučevanje matematike, vendar pa lekcije za dodatno pomoč niso doprinesle k boljšemu rezultatu na kolokviju.

Ključne besede

e-študij;Moodle;lekcija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [P. Meglič]
UDK: 37
COBISS: 7939091 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 882
Št. prenosov: 63
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The analysis of the process of creating a math e-lesson in Moodle learning environment
Sekundarni povzetek: This thesis presents the analysis of the process of Creating a Math e-Lesson in Moodle Learning Environment at the Faculty of Organizational Sciences (FOV), University of Maribor. Based on an analysis of e-tool Lesson and previous Mathlessons we prepared three Lessons for the additional help in learning Algebra. Lessons were published in Moodle Course before the first midterm exam for the first year students of academic higher education. With Forum we enable the students to report potential mistakes, difficulties and other problems. For evaluation of the lessons we prepared a survey. The students provide their answers till the end of the course. We concluded that Lesson is a suitable tool for teaching Mathematics, but additional Lessons did not contribute to higher score on the midterm exam.
Sekundarne ključne besede: E-study;Moodle;E-Lesson;Mathematics;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 58 f., pril.
ID: 9609110
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa I. stopnje