diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
Povzetek
V tem diplomskem delu je predstavljena analiza uporabe spletnega orodja Lekcija v učnem okolju Moodle za potrebe poučevanja matematike na Fakulteti za organizacijske vede (FOV) Univerze v Mariboru. Na osnovi analize samega orodja in primerov dobrih praks, smo pripravili tri lekcije za dodatno pomoč pri učenju matematičnega poglavja Algebra. Lekcije, kot pomoč pri učenju za prvi kolokvij, smo objavili v spletni učilnici za študente 1. letnika univerzitetne smeri, kamor smo dodali tudi forum za sporočanje morebitnih napak in ostalih komentarjev. Za evalvacijo lekcij smo pripravili anketni vprašalnik, na katerega so študentje odgovarjali ob koncu predavanj in vaj za predmet Matematika. Ugotovili smo, da je lekcija sicer primerno orodje za poučevanje matematike, vendar pa lekcije za dodatno pomoč niso doprinesle k boljšemu rezultatu na kolokviju.
Ključne besede
e-študij;Moodle;lekcija;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2017 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
[P. Meglič] |
UDK: |
37 |
COBISS: |
7939091
|
Št. ogledov: |
882 |
Št. prenosov: |
63 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The analysis of the process of creating a math e-lesson in Moodle learning environment |
Sekundarni povzetek: |
This thesis presents the analysis of the process of Creating a Math e-Lesson in Moodle Learning Environment at the Faculty of Organizational Sciences (FOV), University of Maribor. Based on an analysis of e-tool Lesson and previous Mathlessons we prepared three Lessons for the additional help in learning Algebra.
Lessons were published in Moodle Course before the first midterm exam for the first year students of academic higher education. With Forum we enable the students to report potential mistakes, difficulties and other problems. For evaluation of the lessons we prepared a survey. The students provide their answers till the end of the course. We concluded that Lesson is a suitable tool for teaching Mathematics, but additional Lessons did not contribute to higher score on the midterm exam. |
Sekundarne ključne besede: |
E-study;Moodle;E-Lesson;Mathematics; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
Strani: |
58 f., pril. |
ID: |
9609110 |