magistrsko delo
Mihael Breznik (Avtor), Zoran Ren (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu je opisan pojav preskoka pločevine na avtomobilskih vratih osebnega vozila in njegova identifikacija s pomočjo MKE analiz. S programoma Abaqus in MSC Nastran so bile izvedene računalniške simulacije na štirih problematičnih področjih avtomobilskih vrat. Simulacije so vsebovale geometrijske kot tudi materialne nelinearnosti. Programa sta uspešno identificirala pojav preskoka pločevine na poziciji 2. Podala sta primerljive rezultate plastičnih deformacij testiranih pozicij. Obstaja možnost za validiranje uporabljene numerične metode s preizkusom.

Ključne besede

avtomobilska vrata;geometrijske nelinearnosti;računalniške simulacije;metoda končnih elementov;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [M. Breznik]
UDK: 004.942:629.3.023.25(043.2)
COBISS: 21107222 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1050
Št. prenosov: 126
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Computational analysis of passenger car door geometric nonlinearity
Sekundarni povzetek: In master work a snap-throuhg buckling effect on passanger car door is described and identified with FEM analysis. Four critical areas were tested with Abaqus and MSC Nastran solvers. Computational simulations include geometrical as well as material nonlinearities. Both solvers sucessfuly identified the snap-throuh buckling effect on position 2. Also the results for plastic strains were comperable for all tested positions. Used numerical method can be further validated with an experiment.
Sekundarne ključne besede: car door;geometric nonlinearity;computer simulation;finite element method;Abaqus;MSC Nastran;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Računalniško inženirsko modeliranje
Strani: XI, 58 f.
ID: 9609929