diplomsko delo univerzitetnega študija
Mojca Stojan (Avtor), Tomaž Kern (Mentor)

Povzetek

Prenova procesa reševanja reklamacij v maloprodaji v podjetju Merkur d.d. : diplomsko delo univerzitetnega študija

Ključne besede

prenova poslovnih procesov;proces;reklamacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Kranj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Stojan]
UDK: 005
COBISS: 4847379 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2422
Št. prenosov: 361
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Maribor, Fak. za organizacijske vede
Strani: 83 f., [2] f. pril.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;
ID: 984286
Priporočena dela:
, družbeno odgovorno poslovanje na primeru podjetja Si.mobil
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija