delo diplomskega seminarja
Povzetek
Terme Čatež, d. d., je podjetje, ki se ukvarja s hotelirstvom, gostinstvom, spa, trgovanjem, športom in rekreacijo. V Sloveniji in Evropi sodi med najprivlačnejše turistične destinacije. Rdeča nit razvoja je termalna voda, ki jo uporabljajo v več namenov. Terme Čatež so pravi kraj za oddih, zabavo in sprostitev ter sklepanje poslovnih vezi, tako da prav vsak najde kotiček zase. Ravno iz naštetih razlogov smo se odločili za raziskavo, kjer smo se osredotočili na hotelske goste oz. na zadovoljstvo le-teh. V teoretičnem delu smo povzeli in strnili spoznanja več slovenskih in tujih avtorjev, ki so raziskovali na področju zadovoljstva odjemalcev – hotelskih gostov. V empiričnem delu pa smo izvedli analizo zadovoljstva hotelskih gostov na anketnem vprašalniku podjetja Terme Čatež. Na podlagi anketnega vprašalnika smo si postavili hipoteze in temeljno vprašanje raziskave ter izvedli raziskavo. S pomočjo raziskave smo ugotovili stopnjo zadovoljstva hotelskih gostov Term Čatež, d. d. v časovnem obdobju januar–februar 2012.
Na podlagi raziskave oz. pridobljenih rezultatov lahko trdimo, da so hotelski gostje v splošnem zelo zadovoljni s ponudbo podjetja, vendar je pri nekaterih vprašanjih prišlo do napačnega predvidevanja, zato smo nekatere hipoteze zavrnili. Najpomembnejše pri poslovanju podjetja je, da sledi željam, potrebam in zahtevam odjemalca in jim ponudi vse to ali še več. Odjemalci so vse bolj zahtevni, imajo vse večja pričakovanja, zato je konkurenca na trgu vse ostrejša. Pomembno je, da podjetje prisluhne odjemalcu in na podlagi tega kreira svojo ponudbo in/ali izdelek, ki bo konkurenčen na trgu in bo zadovoljeval potrebe. Odjemalci bodo zadovoljeni, radi se bodo vračali, s tem pa bodo postali tudi zvesti.
Ključne besede
zadovoljstvo;gostje;hotelirstvo;hoteli;storitve;dejavnost;termalno kopališče;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2012 |
Izvor: |
Krško |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[M. Mohar] |
UDK: |
640.4:658.89 |
COBISS: |
11297052
|
Št. ogledov: |
2341 |
Št. prenosov: |
330 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Analysis of hotel guest satisfaction at the Terme Čatež, d.d. |
Sekundarni povzetek: |
Terme Čatež, d. d., is a company that deals with hotels, catering, spa, trading, sports & recreation etc. and represents one of most attractive tourist destinations in Slovenia, as well as in Europe. The company's development is based on thermal water, which is used for many purposes. Terme Čatež has something to offer to everyone; it is the right place to relax, have fun or to conduct business. All the before mentioned is the reason why we decided to conduct a research that examined the hotel guest satisfaction. The theoretical part summarizes Slovene and foreign authors' writings on the satisfaction of the hotel guests. The practical part on the other hand comprises an analysis of the guest satisfaction that was based on a questionnaire distributed among the guests of the Terme Čatež hotels. The questionnaire also served as the basis for the formation of our hypotheses and the main research question. The results of the analysis show the level of satisfaction of the guests of the Terme Čatež, d. d in the period from January to February 2012.
The research and the results show that the guests are in general very satisfied with the company's offer. However, some questions lead to wrong assumptions, which is why we had to disprove some of the hypotheses. Nevertheless, the company bases its offer on the guests needs, desires and demands and offers them all that and more. The fact is that the competition increases with the consumer demands. It is therefore extremely important that the company identifies the needs of the consumers and formulates its offer/product accordingly and provide the consumers with a competitive offer that will meet their needs. Such offer will result in satisfied, loyal guests who will return. |
Sekundarne ključne besede: |
hotel guest;satisfaction;measurement of hotel guest satisfaction;Terme Čatež.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
46 str., 6 str. pril. |
Ključne besede (UDK): |
applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;home economics;domestic science;housekeeping;gospodinjstvo;stanovanje;types of household;vrste gospodinjstev;gostinstvo;hotelirstvo;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija; |
ID: |
992734 |