diplomsko delo
Franci Golež (Avtor), Marjan Leber (Mentor), Zdenka Ženko (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu se ukvarjamo z interdisciplinarno povezavo pri pristopu razvijanja izdelka, ki je posledica nedeljivega sodelovanja invencijsko-inovacijskega managementa, marketinga in razvoja izdelka. Predstavljamo, kako pomembni so principi celovitosti, medsebojne odvisnosti in invencijskega procesa za uspešen razvoj novega izdelka, prav tako pa poudarjamo, kako esencialen je marketinški pristop in upoštevanje faze tržnih raziskav za učinkovit proces načrtovanja in razvoja izdelka. Med pomembnejšimi metodami predstavljamo conjoint analizo, ki je kompleksna, nekoliko zahtevnejša, a zelo koristna metoda pri analiziranju izdelka kot celote med uporabniki. Ugotavljamo, kako pomembni so vsi obravnavani sektorji in elementi za uspešen razvoj novega izdelka.

Ključne besede

razvoj novih izdelkov;razvoj izdelka;inovacije;invencije;marketing;conjoint analiza;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [F. Golež]
UDK: 005.511+658.5.011(043.2)
COBISS: 16737558 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1417
Št. prenosov: 149
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂinnovative approach to product development with emphasis on marketing functions
Sekundarni povzetek: In our paper we are dealing with connection between of new products development, principles of innovative management and marketing activities. We are assuming that they are inevitable linked, moreover we have highlighten the importance of integrity and dependence when developing a new product with process of inovating. However, we have focused and shown that marketing has an important role in developing new product, especially in analysing market and our decisions. Furthermore, we have shown a method, which could be applied in developing process and it is called conjoint analysis. Conjoint analysis is complex, structured and more difficult marketing method, but efficient when we are evaluating product as a integrity. To conclude, we must stress out that all the subjects that we have focused on are playing an important role in developing new products.
Sekundarne ključne besede: new product development;innovation;invention;marketing;conjoint analysis;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Gospodarsko inženirstvo
Strani: VII, 50 f.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management operations;direction;postopki menedžmenta;usmeritev;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;production engineering and planning;design;production management and control;inženiring in planiranje;menedžment in kontrola proizvodnje;
ID: 994112