magistrsko delo
Monika Merc (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Marketinško komuniciranje, kot skupek orodij za povezovanje ponudnikov s potrošniki, v današnjem času predstavlja velik pomen za uspešnost organizacije. Marketinško komuniciranje, h kateremu prištevamo oglaševanje, odnose z javnostmi, osebno prodajo, pospeševanje prodaje ter neposredno trženje, mora biti glede na organizacijo ter njeno ciljno skupino premišljeno sestavljeno in organizirano. Organizacija mora glede na svoje cilje izbrati primeren kanal ali dva, v katerega se bo osredotočila s svojo trženjsko strategijo ter pri katerem lahko doseže največ ljudi iz svoje ciljne skupine. V magistrskem delu smo se osredotočili na raziskavo marketinškega komuniciranja storitvenega podjetja Fascia Center, kjer ponujajo storitve za nego telesa. S teoretičnim delom želimo predstaviti komuniciranje, različne vrste marketinških komunikacijskih orodij in pripravo dobre marketinške strategije. V empiričnem delu je s pomočjo intervjuja ter ankete predstavljeno podjetje, njihove storitve, poslovanje, na podlagi anketiranja njihovih uporabnikov storitev smo opravili tudi raziskavo.

Ključne besede

marketing;marketinško mokuniciranje;oglaševanje;promocija;pospeševanje prodaje;odnosi z javnostmi;družbena omrežja;estetika;manualna terapija;masažni saloni;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: M. Merc
UDK: 659.3
COBISS: 142526467 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 14
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing communication in Fascia Center
Sekundarni povzetek: Marketing communication, as a set of tools for connecting providers with consumers, is nowadays of great importance for the success of the organization. Marketing communications to which we count; advertising, public relations, personal selling, sales promotion, and direct marketing must be carefully organized according to the organization and its target group. Depending on its goals, the organization must choose a suitable channel or two in which to focus its marketing strategy and where it can reach the most people from its target group. In the master's thesis, we focused on the research of marketing communication of the service company Fascia Center, which offers body care services. In the theoretical part, we want to present communication, different types of marketing communication tools, and the preparation of a good marketing strategy. In the empirical part, we will present the company, its services, operations, and conduct research based on their marketing communication with the help of an interview and a survey.
Sekundarne ključne besede: marketing communication;advertising;marketing;social networks;target audience;promotion;manual therapy;statics;massage salon;public relations;sales promotion;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: X, 64 str., VI str. pril.
ID: 17355140