diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu bomo opredelili definicijo marketinga, kaj je njegov namen in temeljni cilj ter kakšno povezavo ima z ženskimi oblačili. Ugotovili bomo tudi, katera družbena omrežja so najbolj primerna za vplivnostni marketing. Dotaknili se bomo tudi spletne prodaje, in sicer njenega samega začetka, našteli in opisali pa bomo tudi njene prednosti in slabosti ter predstavili nekaj pomembnejših spletnih trgovin z ženskimi oblačili. V nadaljevanju bomo opisali tudi vplivnosti marketinga v modni industriji, ki je zelo razširjen. Kot pa nakazuje že naš naslov, bomo veliko pozornost namenili vplivnežem, ki sodelujejo s spletnimi trgovinami, ki prodajajo ženska oblačila. Dejstva bomo povzeli in nekatere ugotovitve preverili s pomočjo intervjujev, na katere bodo odgovorile vplivnice Teja Jugovic, Anja Širovnik in Gaja Hribernik ter lastnici spletnih trgovin, in sicer Lena Zgonec in Fiona Čuček. Skozi intervjuje bomo dobili realno sliko vplivnostnega marketinga pri spletni prodaji ženskih oblačil. Treba se je zavedati, da je vplivnostni marketing še posebej pomemben v modni industriji, kjer modni vplivneži igrajo ključno vlogo pri oglaševanju in promociji ženskih oblačil.
Ključne besede
vplivnostni marketing;vplivneži;spletna prodaja;oblačila;družbena omrežja;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2023 |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
| Založnik: |
M. Pučnik |
| UDK: |
658.8:004 |
| COBISS: |
167158275
|
| Št. ogledov: |
15 |
| Št. prenosov: |
2 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂrole of influencers in the online sales of women's clothing |
| Sekundarni povzetek: |
In this thesis, we will define what influencer marketing is, what its purpose and main goal is, and how it relates to womenswear. We will also find out which social networks are most suitable for influencer marketing. We will also touch on online sales, from the very beginning, and we will list and describe their advantages and disadvantages, as well as present some of the most important online women's clothing stores. We will also describe influencer marketing in the fashion industry, which is widespread. However, as our title suggests, we will pay a lot of attention to influencers who work with online shops selling women's clothing. We will summarise all of this and verify some of our findings through interviews with influencers Teja Jugovic, Anja Širovnik and Gaja Hribernik and online shop owners Lena Zgonec and Fiona Čuček. Through the interviews we will get a realistic picture of influencer marketing in online sales of women's clothing. It is important to realise that influencer marketing is particularly important in the fashion industry, where fashion influencers play a key role in advertising and promoting women's clothing. |
| Sekundarne ključne besede: |
influencer marketing;influencers;online sales;social networks;women's clothing.; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
| Strani: |
II, 41 str. |
| ID: |
19716759 |