diplomsko delo
Anamarija Peček (Avtor), Olga Denac (Mentor)

Povzetek

Namen zaključnega dela z naslovom Glasbene dejavnosti v družini predšolskega otroka je bil raziskati prisotnost glasbe v družini predšolskega otroka. V teoretičnem delu smo preučili, kaj je to družina, kakšne vrste ter funkcije družine poznamo in kakšno vlogo ima otrok v družinskem okolju. Preučili smo tudi, kaj je glasba, kako vpliva na otroka in katere so glasbene dejavnosti v družinskem okolju. V empiričnem delu naloge, v katerem je sodelovalo 100 staršev otrok, ki so obiskovali vrtec, smo preverjali prisotnost glasbenih dejavnosti doma; ali na to vpliva okolje, v katerem starši in otroci živijo, ali glasbena izobrazba staršev. Rezultati so pokazali, da na prisotnost glasbe ne vpliva okolje, v katerem starši in otroci živijo, niti glasbena izobrazba staršev, saj je bilo največ anketiranih brez glasbene izobrazbe, razlika T-testa med bivanjem na vasi ali v mestu pa je bila v povprečju minimalna. Na podlagi empiričnih in teoretičnih izhodišč lahko sklepamo, da so glasbene dejavnosti v družinskem krogu pomemben dejavnik pri spodbujanju razvoja glasbenih sposobnosti predšolskih otrok.

Ključne besede

diplomska dela;glasba;družina;predšolski otroci;glasbene dejavnosti;glasbeno didaktične igre;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Peček]
UDK: 373.2:78(043.2)
COBISS: 191038467 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 12
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Musical activities in the family of a pre-school child
Sekundarni povzetek: The aim of the thesis entitled Musical activities in the family of a pre-school child was to investigate the presence of music in the family of a pre-school child. In the theoretical part we examined what a family is, what types and functions of families we know and which role a child plays in the family environment. We also looked at what music is, how music affects children and what music activities take place in the family environment. In the empirical part of the thesis, in which 100 parents of children attending kindergarten participated, we examined the presence of musical activities at home, whether this is influenced by the environment in which parents and children live, or by the musical education of the parents. The results showed that the presence of music is not influenced by the environment in which parents and children live, nor by the musical education of the parents, as most of the respondents had no musical education. The difference in the T-test between living in a village and living in a city was minimal on average. Based on empirical and theoretical evidence, it can be concluded that musical activities in family environment are an important factor in promoting the development of musical abilities in preschool children.
Sekundarne ključne besede: theses;music;family;pre-school children;musical activies;musically didactic games;Glasbena vzgoja in izobraževanje;Predšolski otroci;Družina;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 60 str.))
ID: 21810158