magistrsko delo
Neja Godec (Avtor), Igor Ivašković (Mentor), Matej Lahovnik (Član komisije za zagovor), Sandra Penger (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

potrošništvo;trženje;vedenje potrošnikov;blagovne znamke;luksus;zadovoljstvo;medgeneracijske razlike;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FŠ - Fakulteta za šport
Založnik: [N. Godec]
UDK: 366
COBISS: 188179459 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 41
Št. prenosov: 8
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of the perception of the needs for the necessity and luxury goods and the way generations X and Z satisfy them
Sekundarne ključne besede: consumerism;marketing;consumer behaviour;brands;luksusluxury;satisfaction;generation gap;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 111, 24 str.
ID: 24275701