diplomsko delo
Nina Smonkar (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Prodajalne z oblačili se danes soočajo z različnimi izzivi in priložnostmi, ki so posledica hitro spreminjajočega se tržnega okolja, tehnološkega napredka in spreminjajočih se potrošniških navad. Diplomska naloga z naslovom Vplivni dejavniki nakupa v prodajalni Comma se osredotoča na preučevanje ključnih dejavnikov, ki vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov v prodajalni z oblačili Comma. Glavni cilj raziskave je identificirati in analizirati elemente prodajnega okolja ter podati konkretna priporočila za izboljšanje nakupne izkušnje in povečanje prodaje v prodajani. Teoretični del naloge obravnava osnovne koncepte in teorije s področja potrošniškega vedenja ter specifične dejavnike, ki so pomembni pri nakupu oblačil. Med temi dejavniki so izpostavljeni urejenost blaga, kakovost izdelkov, cena, blagovna znamka, vizualna predstavitev izdelkov, promocije, vpliv prodajnega osebja ter fizično okolje prodajalne. Empirični del raziskave temelji na anketiranju strank prodajalne Comma. Rezultati analize podatkov kažejo, da so najpomembnejši dejavniki, ki vplivajo na nakupne odločitve v tej prodajalni urejenost baga, kakovost oblačil, prijaznost in strokovnost prodajnega osebja ter dobra ponudba artiklov. Prav tako so pomembno vlogo igrali modni trendi.

Ključne besede

vedenje porabnikov;nakupovalno vedenje;dejavniki odločanja;oblačila;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: N. Smonkar
UDK: 366.12
COBISS: 209924099 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 5
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Factors influencing the purchase decision in a Comma store
Sekundarni povzetek: Clothing stores today face a variety of challenges and opportunities resulting from a rapidly changing market environment, technological advances and changing consumer habits. The thesis entitled Influencing Factors of Purchase in a Comma Store focuses on the study of the key factors influencing consumers' purchase decisions in a Comma clothing store. The main objective of the research is to identify and analyse the elements of the sales environment and to provide concrete recommendations to improve the shopping experience and increase sales in the store. The theoretical part of the thesis deals with the basic concepts and theories in the field of consumer behaviour and the specific factors that are important in the purchase of clothing. These factors include the neatness of the goods, the quality of the products, the price, the brand, the visual presentation of the products, promotions, the influence of the sales staff and the physical environment of the store. The empirical part of the research is based on a survey of Comma customers. The results of the data analysis show that the most important factors influencing purchase decisions in this store are the neatness of the store, the quality of the clothes, the friendliness and professionalism of the sales staff and the good range of items. Fashion trends also played an important role.
Sekundarne ključne besede: consumer behaviour;influencing factors;purchase behaviour;clothing;Comma store;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VI, 60 str.))
ID: 24871109