diplomsko delo
Rok Mišo Spasović (Avtor), Tanja Kamin (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo v luči interpretativnega pristopa k razumevanju in uresničevanju korporativne identitete skozi proces (so)upravljanja in soustvarjanja njenega pomena, vrednosti ter raison d'etre razkriva obstoječo vrzel med še vedno prevladujočim funkcionalističnim obvladovanjem organizacijskega razvoja in bolj vključujočim, transformativnim poslanstvom družbeno konstruiranega »boljšega jutri« za vse, ne le za korporativno peščico. Raziskovalno vprašanje se glasi: Kako vodenje vpliva na strateško usklajevanje multiplih, raznolikih organizacijskih identitet s krovno korporativno identiteto organizacije oziroma natančneje, s katerimi mehanizmi vpliva lahko vodstvo v primeru razkoraka med več organizacijskimi identitetami ter krovno korporativno identiteto spodbuja premike od dejanskega k želenemu stanju? Empirični del diplomske naloge temelji na kvalitativni metodologiji raziskovanja, in sicer na poglobljenih polstrukturiranih intervjujih s strokovnjakinjami na področjih korporativnega upravljanja, znamčenja, marketinga in upravljanja s človeškim kapitalom. Ugotovitve poleg identificiranih ključnih mehanizmov vpliva pomembno osvetljujejo tudi priložnost za premostitev zaznane vrzeli, predvsem v smeri nadaljnjega raziskovanja uporabnih in komplementarnih rešitev, s katerimi bo moč jasneje, natančneje in predvsem bolj transparentno ovrednotiti potencial, uresničljivost in učinek deljenega raison d'etre.

Ključne besede

korporativna identiteta;organizacijska identifikacija;korporativno znamčenje;družbeni konstrukcionizem;soustvarjanje pomena;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [R. M. Spasović]
UDK: 659.126(043.2)
COBISS: 210550275 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 79
Št. prenosov: 23
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Corporate branding through the lens of social constructionism and co-creation
Sekundarni povzetek: The thesis takes an interpretative approach to understanding and realizing the corporate identity via the process of (co-)managing and co-creating its meaning, value, and raison d'être. It reveals an existing gap between the still-dominant functionalist control over the organizational development processes and the more inclusive, transformative purpose of a socially constructed “better tomorrow” for all, not just the corporate elite. The research question is as follows: How does leadership influence the strategic alignment of multiple, diverse organizational identities with the overarching corporate identity or, more precisely, which influence mechanisms can leadership employ to encourage shifts from the current state to the desired state in the case of discrepancies between various organizational identities and the overarching corporate identity? The empirical part of the thesis is based on the qualitative research methodology, specifically in-depth semi-structured interviews with experts in corporate management, branding, marketing, and human capital management. The findings not only identify key influence mechanisms but also significantly highlight the opportunity for bridging the observed gap, particularly by further exploring practical and complementary solutions that can assess the potential, feasibility, and impact of a shared raison d'être more clearly, accurately, and above all, transparently.
Sekundarne ključne besede: corporate identity;organizational identification;corporate branding;social constructionism;co-creation of meaning;Celostna podoba podjetja;Oblikovanje blagovne znamke;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (91 str.))
ID: 25059939