master thesis
Lori Šušulić (Avtor), Živa Kolbl (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Barbara Čater (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

marketing;brands;luxury;consumer behaviour;customer relationship;loyalty;youth;generation gap;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Šušulić]
UDK: 339.138
COBISS: 213795075 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 62
Št. prenosov: 7
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Analiza odnosa generacije Z do programov zvestobe trgovcev visoke mode
Sekundarne ključne besede: trženje;blagovne znamke;luksus;vedenje potrošnikov;odnosi s strankami;lojalnost;mladina;medgeneracijske razlike;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 64, 76 str.
ID: 25475591