študija primera slovenskega trga
Luka Hrovat (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;spletna trgovina;vedenje potrošnikov;odločanje;zadovoljstvo;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Hrovat]
UDK: 366
COBISS: 222305539 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 52
Št. prenosov: 8
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: User reviews as a key factor in online consumer behavior: a case study of the Slovenian market
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;online shopping;consumer behaviour;decision making;satisfaction;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 22 str.
ID: 25889198