diplomsko delo
Ignjat Nešić (Avtor), Goran Vukovič (Mentor)

Povzetek

Rokomet je eden od najbolj priljubljenih ekipnih športov v Sloveniji, Rokometni klub Trimo iz Trebnjega pa je med najvišje uvrščenimi v prvi slovenski rokometni ligi, Ligi NLB. Glede na vpliv na lokalnem in državnem nivoju ter željo po nadaljnjem napredku na mednarodnem nivoju klub že zdaj veliko pozornost namenja marketinškim aktivnostim. Glede na trenutno stanje in načrte pa obstaja prostor za izboljšave, kar je podano kot predlog ob koncu raziskave. Diplomsko delo je opravljeno s ciljem priprave marketinškega načrta Rokometnega kluba Trimo Trebnje, ki temelji na rezultatih teoretične in empirične raziskave. Z namenom doseganja ciljev povečanja števila gledalcev in sponzorjev, so predlagani ukrepi usmerjeni predvsem v učinkovito uporabo digitalnega komuniciranja, raznoliko ponudbo marketinških materialov in kreativne marketinške akcije, ki bodo pritegnile vse kategorije ljubiteljev rokometa. Z naraščajočo popularnostjo kluba lahko pričakujemo povečanje članstva in večjo bazo rokometašev. Dobro izdelan marketinški načrt in njegovo vestno izvajanje sta eden od predpogojev za celotno športno in poslovno uspešnost kluba.

Ključne besede

Marketing v športu;navijači;rokomet;socialna omrežja;sponzorstvo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [I. Nešić]
UDK: 658.8
COBISS: 239256579 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 14
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing plan for the needs of a company/organization
Sekundarni povzetek: Handball is one of the most popular team sports in Slovenia, and the handball club Trimo from Trebnje is among the best placed in the first Slovenian handball league, Liga NLB. Taking into account the influence at the local and national level and the desire for further progress on the international level, the club is already paying great attention to marketing activities. However, analyzing the current situation and plans, there is room for improvement, which is given as a suggestion at the end of the research. The thesis was carried out with the aim of preparing a marketing plan for the Trimo Trebnje Handball Club, based on the results of theoretical and empirical research. In order to achieve the goals of increasing the number of spectators and sponsors, the proposed measures are primarily focused on the effective use of digital communication, a diverse range of marketing materials and creative marketing campaigns that will attract all categories of handball fans. With the growing popularity of the club, an increase in membership and a larger base of handball players could be expected. A well-developed marketing plan and its conscientious implementation are one of the prerequisites for the club's overall sporting and business success.
Sekundarne ključne besede: Trženje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: VI, 62 f., [7] f. pril.
ID: 26064713