diplomsko delo
Povzetek
Biotehnični center Naklo je mlada izobraževalna ustanova, katere največji problem, ki smo ga zaznali, je razkorak med želenim in dejanskim vpisom študentov. Proučevali smo problem in ugotovili, kaj so rešitve in kako bi lahko z izboljšanim marketinškim načrtom vsako leto k vpisu privabili več študentov. Izobraževalna ustanova mora obrniti pozornost k oglaševanju, saj to je eden najbolj pomembnih faktorjev za pridobitev študentov. Najprej nas je zanimalo, zakaj so se študenti vpisovali na Višjo strokovno šolo Naklo, od kod prihajajo, kako so izvedeli za šolo, da bi lahko vedeli, kaj jih je privabilo k vpisu. Zato smo pripravili anketni vprašalnik, ki so ga izpolnili preko spletne strani 1ka. Podali smo predloge, kako zmanjšati razkorak med želenim in dejanskim številom vpisov. Rešitve vidimo v povečanju promocije, interesnih aktivnosti in novih predmetov.
Ključne besede
marketing;marketinški načrt;študenti;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2025 |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
| Založnik: |
[T. Ristenska] |
| UDK: |
658.8 |
| COBISS: |
239285251
|
| Št. ogledov: |
0 |
| Št. prenosov: |
16 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
Marketing planning for bc naklo |
| Sekundarni povzetek: |
The Naklo Biotechnical Centre is a young educational institution whose biggest problem we have detected is the gap between the desired and actual enrolment of students. We studied the problem and found out what the solutions were, how we could attract more students to enroll each year with an improved marketing plan. The company needs to pay attention to advertising, as this is one of the most important factors for acquiring customers in companies. First, we were interested in why the students enrolled in the Naklo College of Applied Sciences, where they came from, how they found out about the school so that they could know what attracted their attention to enrollment. That is why we made a questionnaire, which they filled out through the 1ka website. We have made suggestions on how to reduce the gap between the desired and the actual number of entries. However, we see solutions in increasing promotion, hobby activities and new subjects. |
| Sekundarne ključne besede: |
Trženje;Univerzitetna in visokošolska dela; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
| Strani: |
V, 46 f., [6] f. pril. |
| ID: |
26146253 |