diplomsko delo

Povzetek

Diplomsko delo obravnava uporabo likovnih del Vincenta van Gogha kot spodbudo za likovno ustvarjanje v predšolskem obdobju. Namen je ugotoviti, kako dela Vincenta van Gogha vplivajo na motivacijo otrok, in razvijati pozitiven odnos otrok do umetniških del. Praktični del je temeljil na šestih različnih dejavnostih, pri katerih so otroci poustvarjali znana Van Goghova dela z uporabo tehnik, kot so risanje s trsko, oblikovanje gline, slikanje s temperami, slikanje z voščenkami in kolaž. Analiza otroških izdelkov je pokazala, da so otroci motivirani, ustvarjalni in sposobni interpretirati umetniška dela. Ugotovljeno je bilo tudi, da otroci lažje upodabljajo motive, ki so jim bližji, ter da umetnost pozitivno vpliva na razvoj socialnih veščin in estetskega dojemanja.

Ključne besede

diplomska dela;likovni razvoj otrok;umetnost v kurikulu;Vincent van Gogh;likovne tehnike;likovne dejavnosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Fričovsky]
UDK: 373.2.091.3:73/76(043.2)
COBISS: 239908099 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 13
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Vincent van Gogh’s Works as Motivation for Fine Art in the Preschool Period
Sekundarni povzetek: The thesis explores the use of Vincent van Gogh's artworks as inspiration for artistic expression in the preschool period. The aim is to determine how Van Gogh's works influence children's motivation and to foster a positive attitude towards art. The practical part was based on six different activities in which children recreated famous Van Gogh pieces using techniques such as reed pen drawing, clay modelling, tempera painting, crayon drawing, and collage. The analysis of the children's creations showed that they were motivated, creative, and capable of interpreting artworks. It was also found that children more easily depict subjects that are familiar to them, and that art has a positive effect on the development of social skills and aesthetic perception.
Sekundarne ključne besede: theses;art development of children;art in the curriculum;Vincent van Gogh;art techniques;art activities;Gogh;Vincent van;1853-1890;Predšolsko učenje in poučevanje;Likovna vzgoja in izobraževanje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 44 str., [19] str. pril.))
ID: 26340660