Lucija Čok (Avtor)

Povzetek

Slovenci v zamejstvu kot avtohtona manjšina živijo v obmejnih območjih Italije, Avstrije, Madžarske in Hrvaške. Skupni evropski prostor jim omogoča razvoj kulturnega prostora z daljnosežnimi implikacijami. Analitičen pregled obravnave slovenskega zamejstva skozi prizmo vsebin, ki jo določajo učni načrti osnovnih in srednjih šol, dejansko izkazuje navzočnost njim namenjene tematike. Raziskovalci so pregledali vsebine osnovnošolskega in srednješolskega kurikula in učbenikov, s pomočjo posebnega vprašalnika za učence, dijake in javnost pa pridobili védenja o dejanskem stanju v šolski praksi. Po obdelavi kvantitativnih podatkov in posvetovalnih srečanjih s strokovnjaki so izdelali predloge sprememb učnih načrtov in izboljšav osnovnošolskega in srednješolskega kurikula.

Ključne besede

kurikulum;zamejski Slovenci;osnovne šole;srednje šole;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Založnik: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
UDK: 37.016:323.15(=163.6)
COBISS: 91602179 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Slovenes in neighbouring countries as part of the curriculum in primary and secondary schools in Slovenia
Sekundarni povzetek: Slovenes live as an autochthonous minority in neighbouring countries of Italy, Austria, Hungary and Croatia. The common European space allows them to develop a cultural area with far-reaching implications. An analytical review of Slovenian minorities through the content of curricula of primary and secondary schools examined the presence of topics related to them. Researchers that analysed the school curricula and textbooks with a special questionnaire for pupils, students and general population assessed the current situation in school practice. Following the processing of quantitative data and consultation meetings with experts changes and additions to the curricula of primary and secondary schools were proposed.
Sekundarne ključne besede: Slovenians in neighbouring countries;primary and secondary school;curricula;analytical review;improvements;
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 435-459
Letnik: ǂLetn. ǂ14
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: dec. 2021
DOI: 10.18690/rei.14.4.435-459.2021
ID: 26711914