Povzetek
Continuous professional development and training represent not only choices, but also an obligation and responsibility for every single educator. The aim of the research was to investigate the attitudes of educators working in kindergartens in seven counties of the Republic of Croatia, about the importance of lifelong learning. The research was conducted on a sample of 279 female educators, and a survey questionnaire was used as a measuring instrument. The results of the study indicate that educators are aware of the importance of lifelong learning and professional development. They emphasize that it enables them to develop competences and contributes to the improvement of their educational practice. The largest number of educators participate in professional training several times a year; they choose the form of training most often by the topic in which they are interested, and the form of professional training that best suits the needs of educators is the interactive workshop.
Ključne besede
cultural heritage education;music curriculum;music teaching;music teacher;
Podatki
| Jezik: |
Angleški jezik |
| Leto izida: |
2024 |
| Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Založnik: |
Univerzitetna založba Univerze v Mariboru |
| UDK: |
373.2.011.3-051 |
| COBISS: |
224613379
|
| ISSN: |
2350-4803 |
| Št. ogledov: |
0 |
| Št. prenosov: |
0 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Slovenski jezik |
| Sekundarni naslov: |
Vseživljenjsko učenje z vidika vzgojiteljic |
| Sekundarni povzetek: |
Nenehno strokovno izpopolnjevanje in usposabljanje nista le izbiri, temveč predstavljata tudi obveznost in odgovornost vsakega pedagoga. Namen raziskave je bil raziskati stališča vzgojiteljic, zaposlenih v vrtcih v sedmih županijah Republike Hrvaške, o pomenu vseživljenjskega učenja. Raziskava je bila izvedena na vzorcu 279 vzgojiteljic, kot merski instrument pa je bil uporabljen anketni vprašalnik. Rezultati raziskave kažejo, da se vzgojiteljice zavedajo pomena vseživljenjskega učenja in profesionalnega razvoja. Poudarjajo, da jim strokovno izpopolnjevanje omogoča razvoj kompetenc in prispeva k izboljšanju njihove pedagoške prakse. Največ vzgojiteljic se strokovnih izobraževanj udeležuje večkrat letno, obliko izobraževanja najpogosteje izberejo glede na temo, ki jih zanima; oblike strokovnega izobraževanja, ki najbolj ustrezajo njihovim potrebam, pa so interaktivne delavnice. |
| Sekundarne ključne besede: |
profesionalni razvoj;strokovno izpopolnjevanje;Vzgojitelji predšolskih otrok;Permanentno izobraževanje; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Znanstveno delo |
| Strani: |
str. 417-435 |
| Letnik: |
ǂLetn. ǂ17 |
| Zvezek: |
ǂšt. ǂ4 |
| Čas izdaje: |
dec. 2024 |
| DOI: |
10.18690/rei.3812 |
| ID: |
26914718 |