| Leto izida: | 2025 |
|---|---|
| Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
| Organizacija: | UL FF - Filozofska fakulteta |
| Založnik: | [A. Urek] |
| UDK: | 811.112.2'243:37.091.3 |
| COBISS: |
245766659
|
| Št. ogledov: | 63 |
| Št. prenosov: | 14 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Sekundarni naslov: | Razvoj in spodbujanje slušnega razumevanja in slušno-vidnega razumevanja pri pouku nemščine kot tujega jezika na slovenskih gimnazijah |
| Sekundarni povzetek: | Pričujoče magistrsko delo obravnava razvoj in spodbujanje slušnega in slušno-vidnega razumevanja pri pouku nemščine kot tujega jezika na slovenskih gimnazijah. Delo raziskuje podobnosti in razlike med slušnim in slušno-vidnim razumevanjem, skupaj s pripadajočimi kognitivnimi procesi in njihovo vpetostjo v zgodovino metod poučevanja tujih jezikov. Obravnavana so načela izvajanja obeh jezikovnih spretnosti pri pouku nemščine kot tujega jezika ter izbira in priprava ustreznih nalog ter njihovo vrednotenje. V ospredju je pomen slušnega in slušno-vidnega razumevanja za najstnike glede na socialne in čustvene vidike ter uporabo medijev in medijske spretnosti. Poudarek je na odnosu dijakov in učiteljev do teh dveh spretnosti, ki je analiziran z anketiranjem obeh skupin. Rezultati anket so uporabljeni za razpravo o problematičnih področjih slušnega in slušno-vidnega razumevanja, ki so opredeljeni v didaktični literaturi. |
| Sekundarne ključne besede: | nemščina kot tuji jezik;slušno razumevanje;slušno-vidno razumevanje;učitelji;dijaki;gimnazije; |
| Vrsta dela (COBISS): | Magistrsko delo/naloga |
| Študijski program: | 0 |
| Konec prepovedi (OpenAIRE): | 1970-01-01 |
| Komentar na gradivo: | Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko |
| Strani: | 221 str. |
| ID: | 26962633 |