magistrsko delo
Anaja Urek (Avtor), Andreja Retelj (Mentor)

Povzetek

Die Masterarbeit untersucht die Entwicklung und Förderung des Hörverstehens sowie des Hör-Seh-Verstehens im DaF-Unterricht an slowenischen Gymnasien. Erforscht werden die Gemeinsamkeiten und Abgrenzungen zwischen dem Hörverstehen und dem Hör-Seh-Verstehen, einhergehend mit den jeweiligen kognitiven Prozessen und ihrer methodengeschichtlichen Einbettung. Besprochen werden die Prinzipien beider Sprachfertigkeiten im DaF-Unterricht sowie die Auswahl und die Aufbereitung geeigneter Aufgaben und deren Bewertung. Besonderer Wert wird auf die Relevanz des Hörverstehens und des Hör-Seh-Verstehens für Jugendliche im Hinblick auf soziale und emotionale Aspekte sowie Mediennutzung und Medienkompetenz gelegt. Im Fokus stehen die Einstellungen von Lernenden und Lehrenden zu den beiden Fertigkeiten, die durch eine Befragung beider Gruppen erhoben werden. Anhand der Ergebnisse der Umfrage werden die in der didaktischen Literatur identifizierten Problemaufrisse des Hörverstehens und Hör-Seh-Verstehens, diskutiert.

Ključne besede

DaF-Unterricht;Hörverstehen;Hör-Seh-Verstehen;Lehrer;Schüler;Gymnasien;

Podatki

Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [A. Urek]
UDK: 811.112.2'243:37.091.3
COBISS: 245766659 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 63
Št. prenosov: 14
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Razvoj in spodbujanje slušnega razumevanja in slušno-vidnega razumevanja pri pouku nemščine kot tujega jezika na slovenskih gimnazijah
Sekundarni povzetek: Pričujoče magistrsko delo obravnava razvoj in spodbujanje slušnega in slušno-vidnega razumevanja pri pouku nemščine kot tujega jezika na slovenskih gimnazijah. Delo raziskuje podobnosti in razlike med slušnim in slušno-vidnim razumevanjem, skupaj s pripadajočimi kognitivnimi procesi in njihovo vpetostjo v zgodovino metod poučevanja tujih jezikov. Obravnavana so načela izvajanja obeh jezikovnih spretnosti pri pouku nemščine kot tujega jezika ter izbira in priprava ustreznih nalog ter njihovo vrednotenje. V ospredju je pomen slušnega in slušno-vidnega razumevanja za najstnike glede na socialne in čustvene vidike ter uporabo medijev in medijske spretnosti. Poudarek je na odnosu dijakov in učiteljev do teh dveh spretnosti, ki je analiziran z anketiranjem obeh skupin. Rezultati anket so uporabljeni za razpravo o problematičnih področjih slušnega in slušno-vidnega razumevanja, ki so opredeljeni v didaktični literaturi.
Sekundarne ključne besede: nemščina kot tuji jezik;slušno razumevanje;slušno-vidno razumevanje;učitelji;dijaki;gimnazije;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko
Strani: 221 str.
ID: 26962633