diplomsko delo
Eva Šnajder (Avtor), Domen Malc (Mentor)

Povzetek

Inflacija predstavlja upad kupne moči denarja, kar pomeni, da lahko danes z enako količino denarja kupimo manj kot smo lahko kupili včeraj. Inflacija se pojavi takrat, kadar se zvišajo cene vseh izdelkov in storitev, zato ima pomemben vpliv na vedenje odjemalcev. Vpliv inflacije na vedenje odjemalcev bomo v diplomskem delu opredelili in podrobneje pojasnili, skladno s tem bomo raziskali tudi današnjo potrošniško družbo, nakupne navade potrošnikov in vzorce vedenja odjemalcev glede na spremembe cen izdelkov ter storitev. V diplomskem delu bomo zajeli njen pomen in razvoj, kako se je ta pojavljala skozi zgodovino po svetu ter kako se je spreminjala na območju Slovenije v zadnjih nekaj desetletjih. Pojasnili bomo tudi vrste inflacije in posledice cenovnih sprememb. Razložili bomo odziv odjemalcev, ko pride do inflacije. V nadaljevanju bomo obravnavali vedenje odjemalcev, kakšen vpliv ima inflacija nanje in zakaj jih je treba proučevati. Prav tako bomo opisali dejavnike vedenja odjemalcev. Pripravili bomo pregled ključnih raziskav, v katerem bomo predstavili raziskovalne študije in dodali svoje komentarje. Diplomsko delo bomo zaključili s sklepom, v katerem bomo predstavili naše ugotovitve, teoretično uporabno vrednost in praktično uporabno vrednost diplomskega dela ter zapisali pomanjkljivosti raziskave.

Ključne besede

inflacija;vedenje odjemalcev;potrošništvo;impulzivno nakupovanje;nakupno odločanje;nakupno vedenje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: E. Šnajder]
UDK: 366.1:336.748.12
COBISS: 252251907 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 4
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of inflation on consumer behaviour
Sekundarni povzetek: Inflation represents the decline in the purchasing power of money, meaning that today we can buy less with the same amount of money than we could buy yesterday. In other words, inflation occurs when the prices of all goods and services increase, therefore, inflation has a significant impact on consumer behaviour. In the diploma thesis, we will define and explain in more detail the impact of inflation on consumer behavior, and accordingly, we will also explore today's consumer society, consumer purchasing habits, and patterns of consumer behaviour in relation to changes in the prices of goods and services. In the thesis, we will cover its meaning and phenomenon, examining its historical presence across the globe, and how it has changed in Slovenia over the past few decades. Various types of inflation and the consequences of price fluctuations will be discussed, along with consumer responses to inflationary pressures. Subsequently, the thesis will focus on consumer behavior, analyzing the impact of inflation on consumers and highlighting the importance of studying these behavioral patterns. The key factors influencing consumer behavior will also be addressed. A review of research studies on this topic will be conducted, incorporating critical analysis and commentary. The thesis will conclude with a summary of the main findings, an evaluation of the theoretical and practical contributions of the research, and a discussion of its limitations.
Sekundarne ključne besede: Inflation;consumer behaviour;consumerism;impulsive buying;purchasing decisions;purchase behaviour.;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (II, 29 str., 3 str. pril.))
ID: 27202386
Priporočena dela:
, delo diplomskega projekta
, zaključna projektna naloga