diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu je analiziran vpliv polnjenja električnih vozil na obremenitve in napetostne razmere v slovenskem prenosnem elektroenergetskem omrežju. Z uporabo obstoječega modela omrežja in programske knjižnice Pandapower so bile izvedene simulacije za tri scenarije: brez polnjenja električnih vozil, s polnjenjem na vseh identificiranih polnilnicah ter s podvojenim številom polnilnic. Analiza je pokazala, da pri trenutnem številu polnilnic obremenitve večinoma ostajajo znotraj dovoljenih mej, vendar so bile pri nekaterih vodih in RTP-jih zaznane mejne vrednosti. Rezultati kažejo, da vpliv polnjenja EV ni enakomerno porazdeljen po Sloveniji, kar izpostavlja potrebo po ciljnem načrtovanju nadgradenj ter uvedbi ukrepov za optimizacijo obratovanja omrežja.
Ključne besede
električna vozila;polnilne postaje;prenosno omrežje;obremenitev vodov;napetost p.u.;Pandapower;univerzitetni študij;Elektrotehnika;diplomske naloge;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2025 |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UL FE - Fakulteta za elektrotehniko |
| Založnik: |
[A. Lovrin] |
| UDK: |
621.3(043.2)(0.034.2) |
| COBISS: |
248234243
|
| Št. ogledov: |
88 |
| Št. prenosov: |
16 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂimpact of electric vehicles on the electric power network loading |
| Sekundarni povzetek: |
This thesis analyzes the impact of electric vehicle (EV) charging on load and voltage conditions in the Slovenian transmission power grid. Using an existing network model and the Pandapower library, simulations were carried out for three scenarios: without EV charging, with all identified charging stations in operation, and with a doubled number of charging stations. The analysis showed that, under the current number of charging stations, load levels mostly remain within permissible limits. However, certain transmission lines and substations exhibited critical values. The results indicate that the impact of EV charging is unevenly distributed across Slovenia, highlighting the need for targeted grid upgrades and the implementation of operational optimization measures. |
| Sekundarne ključne besede: |
electric vehicles;charging stations;transmission grid;line loading;per-unit voltage;Pandapower;simulation; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
| Študijski program: |
1000313 |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Fak. za elektrotehniko |
| Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (40 str.)) |
| ID: |
27311880 |