Povzetek

Development, validity and reliability of perceived service quality in retail banking and its relationship with perceived value and customer satisfaction

Ključne besede

perceived quality;perceived value;satisfaction;retail banking services;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Faculty of management
UDK: 336.71:005.6
COBISS: 3616983 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1581-6311
Matična publikacija: Managing global transitions
Št. ogledov: 949
Št. prenosov: 51
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: zaznana kakovost;zaznana vrednost;zadovoljstvo;bančništvo;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 187-205
Letnik: ǂVol. ǂ8
Zvezek: ǂno. ǂ2
Čas izdaje: Summer 2010
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;finance;finance;money;monetary system;banking;stock exchanges;denar;monetarni sistem;bančništvo;borzništvo;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;quality management;total quality management (tqm);upravljanje kakovosti;celovito upravljanje kakovosti (tqm);
ID: 30920