Organisationsentwicklung für eine Modellfabrik am Beispiel eines mittelständischen Unternehmens der Fertigungsindustrie
Lars Groenhagen (Avtor), Franz Steffens (Mentor)

Povzetek

Integriertes Customer Relationship Management

Ključne besede

trženje;odnosi s strankami;vzajemno trženje;informacijski sistemi;potrošnik;zadovoljstvo;lojalnost;podjetje;analiza;Dissertation -- Thesis;Verarbeitendes Gewerbe / Klein- und Mittelunternehmen / Customer Relationship Management / Marketing-Informationssystem / Organisatorischer Wandel / Deutschland;

Podatki

Leto izida:
Tipologija: 2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
UDK: 339.138
COBISS: 18306790 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 813
Št. prenosov: 99
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;customer relationship;relationship marketing;information systems;consumer;satisfaction;loyalty;enterprises;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Doktorska disertacija
Komentar na gradivo: Univ., Mannheim
Strani: XII, 177, XVI-XXX str.
ID: 49398
Priporočena dela: