diplomsko delo
Janja Cerjak (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Uspešnost motečih oglasov

Ključne besede

trženje;oglas;elektronsko trženje;tisk;televizija;radio;efektivnost;uspeh;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Cerjak]
UDK: 659.1
COBISS: 18340838 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 787
Št. prenosov: 251
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;advertisement;electronic marketing;press;television;radio;efficiency;success;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 43 str., I, 30 str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 49484
Priporočena dela: