diplomsko delo

Povzetek

Marketinška strategija in prepoznavnost blagovne znamke Red Bull

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;blagovne znamke;pozicioniranje proizvoda;strategija trženja;raziskave;analiza;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Jančar]
UDK: 339.138
COBISS: 18626790 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1466
Št. prenosov: 266
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;trademarks;positioning;marketing strategy;research;analysis;case study;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 39, 11 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 49956
Priporočena dela: