diplomsko delo
Sandra Kos (Avtor), Edvard Protner (Mentor), Jurka Lepičnik-Vodopivec (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava pedagoški pristop Reggio Emilia, ga utemeljuje kot postmodernega in podaja njegova ujemanja z reformsko pedagogiko. Prikazan je prehod v postmoderno pedagoško miselnost, ki ga narekuje vzgojno-izobraževalna kritika na prehodu iz 19. v 20. stoletje in se kaže v pluralizaciji na področju vzgojno-izobraževalnega polja. Ob tem je podrobneje razdelana tudi reformask pedagogika. Nadalje je v diplomskem delu opredeljen pojem postmodernosti in predstavljeno temu ustrezno spremenjeno dojemanje sveta in razumevanje vednosti. Izpostavljeno je privzemanje postmodernih vrednot subjektivnosti, raznolikosti, kompleksnosti in relativnosti. V navezavi na to so podane značilnosti postmodernega pogleda na otroka in otroštvo ter temu potrebne spremembe znotraj pedagoškega dela. Te udejanja tudi pedagoški pristop Reggio Emilia, ki v svojih temeljnih postavkah sledi postmoderni pluralistični vrednotni usmeritvi in stremi k celovitemu razvoju vseh otrokovih osebnostnih lastnosti in sposobnosti.

Ključne besede

pedagoški pristop Reggio Emilia;postmodernost;reformska pedagogika;predšolska vzgoja;podoba kompetentnega otroka;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [S. Kos]
UDK: 37.091.3:373.2(043.2)
COBISS: 22412040 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2254
Št. prenosov: 307
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Postmodernity of the Reggio Emilia pedagogical approach
Sekundarni povzetek: The thesis deals with the Reggio Emilia pedagogical approach, it substantiates it as a postmodern approach and presents the similarities to the reform pedagogy. It shows the transition to a postmodern pedagogical thinking dictated by educational criticism at the turn of the 19th century and is reflected in pluralisation in the educational field. It also includes a detailed display of the reform pedagogy. Furthermore, the thesis defines the concept of postmodernity and presents the changed perception of the world and understanding of knowledge. The emphasis is on the default values of postmodern subjectivity, diversity, complexity and relativity. In addition to this, the characteristics of the postmodern perspectives of the child and childhood are given, as well as the necessary changes within the teaching process. All these are implemented by the Reggio Emilia pedagogical approach, which in its foundation follows the postmodern pluralistic value orientations and aims at the full development of childrenʼs personality traits and abilities.
Sekundarne ključne besede: Reggio Emilia pedagogical approach;postmodernity;reform pedagogy;preschool education;image of a competent child;theses;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko
Strani: II, 126 f.
ID: 9144630
Priporočena dela: