Mitja Krajnčan
E-publications:
Not set
Mitja Krajnčan
:
Sistemska ureditev diferenciacije in individualizacije v vzgoji in izobraževanju
Mitja Krajnčan
:
Vedenjske in čustvene motnje otrok in mladostnikov v slovenskih vzgojnih zavodih
Mitja Krajnčan
:
Praktično pedagoško usposabljanje : socialna pedagogika : priročnik
Tina Mržek
,
Mitja Krajnčan
:
Mladinska stanovanja – pogled nanje skozi oči mladostnikov in vzgojiteljev
Original Scientific Article
Tina Mržek
,
Mitja Krajnčan
:
Mladinska stanovanja - pogled nanje skozi oči mladostnikov in vzgojiteljev
Mitja Krajnčan
:
Behavioural and emotional disorders of children and adolescents in Slovenian juvenile educational institutions
Mitja Krajnčan
,
Andreja Sinjur
,
Tanja Kranjec
:
The existing level of social competence of children with special needs from the teacher's point of view
Mitja Krajnčan
,
Boštjan Bajželj
:
Analysis of relationship elements in pedagogy
Review Article
Mitja Krajnčan
:
Dezinstitucionalizacija na področju vzgojnih zavodov
Professional Article
Mitja Krajnčan
,
Boštjan Bajželj
:
Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
Published Scientific Conference Contribution (invited lecture)
Mitja Krajnčan
,
Boštjan Bajželj
:
Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
Published Scientific Conference Contribution
Vesna Štemberger
,
Mitja Krajnčan
,
Mojca Odar
,
Damir Knjaz
:
Ravnanje učiteljev v primeru opravičevanja otrok pri športni vzgoji
Mitja Krajnčan
,
Andreja Sinjur
:
Kako izboljšati zdravje otrok in mladostnikov v vzgojnih zavodih, stanovanjskih skupinah in mladinskih domovih
Independent Scientific Component Part or a Chapter in a Monograph
Mitja Krajnčan
:
Sistemska ureditev diferenciacije in individualizacije v vzgoji in izobraževanju
Interview
Mitja Krajnčan
,
Bojan Marsič
:
Otrok pridobi temelje doma in v šoli
Mitja Krajnčan
,
Tadeja Juvan
,
Zdenka Đokić
:
Strah me je, ko očka pretepa mamico
Other Component Parts
Boštjan Bajželj
,
Mitja Krajnčan
:
Kulturalno senzitivna skrb ranljivih skupin, 2008-2010
Scientific Monograph
Mojca Juriševič
,
Mojca Lipec-Stopar
,
Zlatan Magajna
,
Mitja Krajnčan
,
Tatjana Devjak
,
Milena Valenčič Zuljan
,
Janez Vogrinc
:
Praktično pedagoško usposabljanje
Encyclopaedia, Dictionary, Lexicon, Manual, Atlas, Map
Mitja Krajnčan
,
Ivan Škoflek
:
Praktično pedagoško usposabljanje
Doctoral Dissertation
Andrej Berdajs
,
Mitja Krajnčan
:
Analiza kompetenc socialnopedagoškega delovanja učiteljev z rizičnimi dijaki v poklicni šoli
Mateja Marovič
,
Mitja Krajnčan
:
Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih
Urška Emeršič
,
Mitja Krajnčan
,
Janez Jerman
:
Motivacijska naravnanost zaposlenih v varstveno-delovnih centrih
Jovita Pogorevc
,
Mitja Krajnčan
,
Tina Štemberger
:
Vključevanje mladih v socialno okolje po zaključenem bivanju v vzgojnem zavodu
Andreja Sinjur
,
Mitja Krajnčan
:
Specifični programi za podporo pri vključevanju priseljenskih učencev v osnovne šole v Sloveniji
Ana Bogdan Zupančič
,
Mitja Krajnčan
:
Proces konceptualizacije socialne pedagogike v Sloveniji
Matej Vukovič
,
Mitja Krajnčan
:
Model evalvacije deinstitucionalizacije
Master's Thesis
Janez Alič
,
Mitja Krajnčan
,
Matej Vukovič
:
Tabori preživetja v naravi kot metoda za izboljšanje socialnih veščin mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami
Teja Debevec
,
Mitja Krajnčan
,
Katja Vrhunc Pfeifer
:
Pogled na pojavnost medvrstniškega nasilja med učenci tretjega vzgojno izobraževalnega obdobja osnovne šole
Davorina Krajnčan
,
Mitja Krajnčan
,
Jovita Pogorevc
:
Pregled pojavnih oblik vedenjskih in čustvenih težav v osnovni šoli
Tjaša Škrbina
,
Mitja Krajnčan
:
Zgodnja detekcija čustveno vedenjskih težav pri otrocih v vrtcih
Sandra Kregar
,
Mitja Krajnčan
,
Urša Rozman
:
Prilagoditev vrtčevskega okolja otroku z motnjo avtističnega spektra po metodi PECS in metodi TEACCH
Tadeja Bonča
,
Mitja Krajnčan
:
Delo in naloge socialnega pedagoga v osnovni šoli pri usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Sara Lenasi
,
Mitja Krajnčan
:
Skrb za blagostanje vzgojiteljev v strokovnem centru pri delu z mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami
Nina Metelko
,
Mitja Krajnčan
:
Socialnopedagoški vidiki pri zmanjševanju povratništva v zaporu - stališča obsojencev
Janja Leban
,
Mitja Krajnčan
,
Matej Vukovič
:
Strokovna usposobljenost vzgojiteljev in obvladovanje sopojavnosti motenj pri otrocih s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami v Strokovnem centru Kranj
Špela Vunderl
,
Mitja Krajnčan
:
Samopoškodovanje mladih
Marjeta Blagovič
,
Mitja Krajnčan
:
Vloga biblioterapije pri sprejemanju različnosti pri učencih 3. razreda osnovne šole
Kristina Krže
,
Mitja Krajnčan
:
Vzgojni stili, ki jih pri vzgoji uporabljajo starši ali skrbniki predšolskih otrok
Elen Cergol
,
Mitja Krajnčan
,
Katja Vrhunc Pfeifer
:
Duševno zdravje otrok in mladostnikov v slovenskih vzgojnih zavodih
Urška Brežnjak
,
Mitja Krajnčan
:
Krepitev moči brezdomnih
Maja Peršič
,
Mitja Krajnčan
,
Ana Bogdan Zupančič
:
Socialno-pedagoško svetovalno delo s starši/skrbniki in z njihovimi otroki v goriških osnovnih šolah
Katja Ornik
,
Mitja Krajnčan
:
Čustveno-vedenjske težave v prvem in drugem triletju osnovnih šol
Erika Jamnik
,
Mitja Krajnčan
:
Participacija mladih v izbiri preživljanja prostega časa
Vanja Makarič
,
Mitja Krajnčan
:
Stališča o strpnosti do otrok in mladostnikov z vidika staršev
Sonja Radikon
,
Mitja Krajnčan
:
Spodbujanje strpnosti do drugačnosti s projektom "Sprejemanje vidne drugačnosti"
Katja Jerovšek
,
Mitja Krajnčan
,
Matej Vukovič
:
Intervence v kriznih situacijah v intenzivnih skupinah strokovnih centrov
Nataša Durjava
,
Mitja Krajnčan
:
Prikrite oblike agresivnega vedenja deklet
Monika Panič Puconja
,
Mitja Krajnčan
:
Šolska in vrstniška mediacija v osnovni šoli
Andreja Butolo
,
Mitja Krajnčan
:
Zavedanje učiteljev o pomenu vzgoje v šoli
Veronika Gabrijel
,
Mitja Krajnčan
:
Gibalna/športna aktivnost ter čustvene vedenjske težave v prvem razredu
Ana Bukovec
,
Mitja Krajnčan
:
Španova kmetija - terapevtska kmetija za pomoč osebam s čustveno vedenjskimi motnjami
Alenka Horvat Pavalec
,
Mitja Krajnčan
:
Uporaba socialnih veščin pri vzpostavljanju odnosa z otroki s posebnimi potrebami
Ambra Šlosar Karbič
,
Mitja Krajnčan
:
Razumevanje čustvenih in vedenjskih težav v odraščanju z vidika učiteljev v osnovni šoli
Aldina Beganović
,
Mitja Krajnčan
,
Ana Bogdan Zupančič
:
Socialnopedagoško delo z učenci priseljenci na osnovnih šolah
Barbara Kupčič
,
Mitja Krajnčan
:
Pojavne oblike vedenjskih in čustvenih težav otrok v vrtcu, kot jih opredeljujejo vzgojitelji
Lea Vilčnik
,
Mitja Krajnčan
:
Pregled vzrokov in pojavne oblike vedenjskih in čustvenih težav v osnovnih šolah
Tjaša Zver
,
Mitja Krajnčan
:
Mladostniki z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti v bolnišnični šoli
Magda Šket
,
Mitja Krajnčan
:
Raznovrstnost vzgojnih stilov in njihovi vplivi na razvoj otrok
Mojca Tominec
,
Mitja Krajnčan
:
Strategije uravnavanja čustev vzgojiteljev Strokovnega centra Planina in Strokovnega centra Mladinskega doma Maribor
Špela Saje
,
Mitja Krajnčan
:
Sprememba vedenja pri otrocih v času karantene zaradi koronavirusa
Maruška Herga
,
Mitja Krajnčan
:
Usposobljenost vzgojiteljev za delo s predšolskimi otroki s čustveno-vedenjskimi težavami
Teja Nemec
,
Mitja Krajnčan
:
Risba kot pripomoček za ugotavljanje psihosocialnega položaja učenca in odnosov v razredu
Ana Potočnik
,
Mitja Krajnčan
:
Delo v Intenzivnih skupinah po sprejetju ZOOMTVI (2021).
Miranda Uskokovič Grošelj
,
Mitja Krajnčan
:
Pomen gibanja na vključenost in dobro počutje otrok v prvi starostni skupini vrtca
Amadeja Klemenčič
,
Mitja Krajnčan
:
Pripomoček za obravnavo agresivnega vedenja v predšolskem obdobju
Anja Urek
,
Mitja Krajnčan
:
Vloga socialnega pedagoga pri sodelovanju z vzgojitelji v vrtcu
Miha Novak
,
Mitja Krajnčan
,
Danijela Mrhar Prelić
:
Obravnava storilcev nasilja v družini v probaciji
Tina Teraž
,
Mitja Krajnčan
:
Spletno medvrstniško nasilje v osnovni šoli
Gregor Dovč
,
Mitja Krajnčan
:
Glasserjeva kakovostna šola v luči inkluzivne paradigme na primeru dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli
Neja Dajčman
,
Mitja Krajnčan
:
Spletno nasilje med mladostniki v osnovnošolskem prostoru
Klavdija Judež
,
Mitja Krajnčan
:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli pred, med in po šolanju na daljavo
Ines Rekar
,
Mitja Krajnčan
:
Spolno specifične težave deklet s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami v strokovnih centrih
Polona Zapušek
,
Mitja Krajnčan
:
Gozdna kopel
Katja Frangež
,
Mitja Krajnčan
:
Pozitivni in negativni učinki ukrepov za zajezitev širjenja epidemije Covida-19 na otroke s posebnimi potrebami v večini osnovnih šolah v Sloveniji s perspektive izvajalcev in izvajalk dodatne strokovne pomoči
Eva Trobec
,
Mitja Krajnčan
:
Stiske družin predšolskih otrok s posebnimi potrebami
Maja Kavar
,
Mitja Krajnčan
,
Katja Vrhunc Pfeifer
:
Doživljanje nasilja z vidika vzgojiteljev, zaposlenih v strokovnih centrih
Jure Pajk
,
Mitja Krajnčan
:
Analiza funkcionalnosti preoblikovanja vzgojno-izobraževalnega zavoda Višnja Gora v strokovni center
Tadeja Ferk
,
Mitja Krajnčan
:
Vloga vzgojitelja v strokovnem centru pri učni podpori otrokom in mladostnikom s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Nika Knafelc
,
Mitja Krajnčan
,
Katja Vrhunc Pfeifer
:
Socialno pedagoško interveniranje v kriznih situacijah na področju zlorab v strokovnih centrih
Ana Turel
,
Mitja Krajnčan
:
Socialni položaj učencev s čustveno-vedenjskimi motnjami v osnovni šoli
Alja Mahkovic
,
Mitja Krajnčan
:
Primerjava uporabe digitalnih medijev med mladostniki, ki bivajo v strokovnem centru, in tistimi doma
Sandra Rajh
,
Mitja Krajnčan
:
Odnos odvisnikov s primarno družino med zdravljenjem in po zdravljenju v programu Skupnost Srečanje
Nika Vrabec
,
Mitja Krajnčan
:
Oblike vrstniškega nasilja med osnovnošolskimi dekleti
Emina Glavaš
,
Mitja Krajnčan
:
Zaznavanje otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami v vrtcu s strani vzgojiteljev
Maruša Slanšek
,
Mitja Krajnčan
:
Pogledi učiteljev na učenje socialnih veščin v redni osnovni šoli
Urška Janežič
,
Mitja Krajnčan
:
Vloga strokovnih delavcev pri prepoznavi in obravnavi deklic z motnjo ADHD v osnovni šoli
Mojca Perić
,
Alenka Švab
,
Mitja Krajnčan
:
Otroci z motnjo vedenja in osebnosti med družino in državo
Lucija Hrastnik
,
Mitja Krajnčan
,
Nina Krmac
:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka rednih osnovnih šol za delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Smiljana Brus
,
Mitja Krajnčan
:
Pomoč učencem z vedenjskimi in čustvenimi težavami v osnovni šoli
Ana Dvornik
,
Mitja Krajnčan
:
Sodelovanje med učitelji razrednega pouka in izvajalci dodatne strokovne pomoči
Darja Krašovec
,
Mitja Krajnčan
:
Vloga svetovalnega delavca pri socialnopedagoški obravnavi dečka z vedenjskimi in čustvenimi težavami v osnovni šoli
Katarina Zorica
,
Mitja Krajnčan
:
Pomoč in podpora učiteljem pri delu z učenci priseljenci
Anja Božič
,
Mitja Krajnčan
:
Proces sprejemanja otroka z avtistično motnjo s strani družinskih članov
Klavdija Krajnc
,
Mitja Krajnčan
:
Mlajši otroci v vzgojnih zavodih
Slađana Jović Mićković
,
Mitja Krajnčan
:
Pojav čustvenih in vedenjskih težav otrok priseljencev v novih življenjskih razmerah
Elizabeta Šinko
,
Mitja Krajnčan
:
Motorični in socialni razvoj predšolskih otrok skozi gibanje in igro v naravnem okolju
Ana Cerkovnik
,
Maruša Rozman
,
Mitja Krajnčan
:
Čustveno-vedenjske težave/motnje predšolskih otrok
Patrik Kogoj
,
Mitja Krajnčan
,
Katja Vrhunc Pfeifer
:
Krizne intervencije ob heteroagresivnem, nasilnem in delikventnem vedenju otrok in mladostnikov v strokovnih centrih
Gregor Lugarič
,
Mitja Krajnčan
:
Mobilni tim pedagogov doživljajske pedagogike v Strokovnem centru Mladinski dom Maribor
Tjaša Starič
,
Mitja Krajnčan
:
Povezanost med odnosi v družini in kriminalno kariero
Špela Cesar
,
Mitja Krajnčan
:
Socialni pedagog kot učitelj pouka podaljšanega bivanja
Goran Car
,
Mitja Krajnčan
,
Matej Vukovič
:
Prostočasne aktivnosti v zavodih za prestajanje kazni zapora
Žana Semič
,
Mitja Krajnčan
:
Usposobljenost učiteljev izbrane osnovne šole za delo z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Lidija Kovačec
,
Mitja Krajnčan
:
Dileme ob prehodu otrok v šolo
Lea Badžim
,
Mitja Krajnčan
:
Žoga kot didtkični [!] pripomoček pri delu z učenci z ADHD
Vesna Štukelj
,
Mitja Krajnčan
:
Sprejem in vključitev otrok v vzgojni zavod
Janja Vrtnik
,
Mitja Krajnčan
:
Pojavne oblike čustveno vedenjskih težav in motenj v strokovnih centrih
Kristina Petrinja
,
Mitja Krajnčan
:
Pomen mobilne socialnopedagoške službe pri obravnavi in delu z otroki in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami oziroma motnjami
Maša Ivanjko
,
Mitja Krajnčan
:
Vpliv terapevtskega jahanja na otroke z motnjo avtističnega spektra
Blanka Bergleitner
,
Mitja Krajnčan
:
Pojavnost čustveno-vedenjskih motenj v srednjih šolah
Klavdija Vegelj
,
Mitja Krajnčan
:
Sodelovanje z družino v stanovanjski skupini
Eva Pintar
,
Mitja Krajnčan
,
Katja Vrhunc Pfeifer
:
Pretirana uporaba interneta v povezavi s socialnim razvojem mladostnikov
Maja Mohar
,
Mitja Krajnčan
,
Matej Vukovič
:
Učinkovitost uporabe terapij s konji na osebe s posebnimi potrebami
Nina Brecelj
,
Mitja Krajnčan
,
Katja Vrhunc Pfeifer
:
Psihoaktivne substance in krizno interveniranje v vzgojnih zavodih v Sloveniji
Sonja Fišer
,
Mitja Krajnčan
:
Vloga inkluzivnega pedagoga pri prepoznavanju in obravnavi samopoškodbenega vedenja mladostnikov
Tamara Viktoria Matković
,
Mitja Krajnčan
,
Ana Bogdan Zupančič
:
Poinstitucionalna obravnava mladostnikov v izvendružinski vzgoji v Sloveniji
Katarina Zagoršak
,
Mitja Krajnčan
:
Pomoč in podpora učiteljem pri delu z otroki z vedenjsko čustvenimi težavami v osnovni šoli
Sanja Tacer
,
Mitja Krajnčan
:
Starši otrok s posebnimi potrebami v iskanju smisla življenja
Karin Mermolja
,
Mitja Krajnčan
,
Nina Krmac
:
Vpliv vzgojnih stilov na vzpodbujanje vedenjskih težav mladostnikov
Vojko Vunderl
,
Mitja Krajnčan
:
Medvrstniško nasilje v osnovnih šolah
Nina Kmetec
,
Mitja Krajnčan
:
Vloga inkluzivnega pedagoga kot vzgojitelja in uporaba didaktičnih iger in igrač domače izdelave v predšolskem oddelku otrok s posebnimi potrebami
Katja Šalkovič
,
Mitja Krajnčan
:
Analiza dela socialnih pedagogov kot učiteljev za dodatno strokovno pomoč
Anja Ferlin
,
Mitja Krajnčan
:
Prehod iz rejništva v samostojnost
Natalija Mlinar
,
Mitja Krajnčan
:
Sodelovanje s starši otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Maja Spruk
,
Mitja Krajnčan
:
Gozdni vrtec kot ena izmed oblik dela s čustveno-vedenjskimi motnjami predšolskih otrok
Ksenija Horvat
,
Mitja Krajnčan
,
Ranko Rajović
:
Asociativno učenje po NTC metodi v vrtcu
Iva Badžim
,
Mitja Krajnčan
:
Odločba o usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami - stigma ali pomoč
Domen Zimšek
,
Mitja Krajnčan
,
Matej Vukovič
:
Koncept mladinskega stanovanja kot socialnopedagoška oblika pomoči
Klavdija Petovar
,
Mitja Krajnčan
:
Izgorevanje učiteljev pri delu z učenci s čustveno vedenjskimi težavami v osnovnih šolah
Elena Lazarova
,
Mitja Krajnčan
:
Podpora in pomoč mladostnikom po odhodu iz institucionalne oskrbe
Nives Horvat
,
Mitja Krajnčan
:
Spremljanje učno-vzgojne uspešnosti otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
Sanja Vodopivec
,
Mitja Krajnčan
,
Ana Bogdan Zupančič
:
Socialni pedagog kot učitelj za dodatno strokovno pomoč v osnovni šoli
Tatjana Lavrinc
,
Mitja Krajnčan
,
Marija Kavkler
:
Vključevanje oseb s posebnimi potrebami v lokalno okolje
Anja Andrić
,
Mitja Krajnčan
:
Vedenjske posebnosti predšolskega otroka z aspergerjevim sindromom
Darko Kobovc
,
Mitja Krajnčan
:
Delo z učencem z izrazitimi čustvenimi in vedenjskimi težavami
Neja Srčič
,
Mitja Krajnčan
:
Socialna sprejetost dečka s čustvenimi motnjami in vpliv družine
Valentina Panger
,
Mitja Krajnčan
:
Gibanje kot metodični pripomoček v vzgoji
Tjaša Krause
,
Mitja Krajnčan
:
Vloga mentorstva v profesionalnem razvoju socialnih pedagogov
Petra Peischl
,
Mitja Krajnčan
:
Zaznavanje problema medsebojnih odnosov v pedagoškem timu vrtca
Breda Knafelc
,
Mitja Krajnčan
:
Analiza nasilja nad osnovnošolci in srednješolci
Tanja Kranjec
,
Mitja Krajnčan
:
Razvitost socialnih kompetenc pri učencih z vidika strokovnih delavcev
Ines Klavžar
,
Mitja Krajnčan
,
Ranko Rajović
:
Nekateri dejavniki zgodnje stimulacije možganov po NTC učenju pri najmlajših učencih
Simona Prezelj
,
Mitja Krajnčan
:
Prosti čas v stanovanjskih skupinah za otroke in mladostike [!] z motnjami v vedenju in/ali čustvovanju
Natalija Novak
,
Mitja Krajnčan
,
Ana Bogdan Zupančič
:
Vključenosti v dejavnost gledališke pedagogike kot pomoč pri razvijanju socialnih kompetenc mladostnikov
Lea Papler
,
Mitja Krajnčan
:
Inkluzija v visokem šolstvu
Nina Susman
,
Mitja Krajnčan
:
Vloga svetovalnih delavcev v preventivi pri uporabi spleta med osnovnošolci
Janja Žalik Jerebič
,
Mitja Krajnčan
,
Matej Vukovič
:
Integracija ukrajinskih učencev v osnovno šolo
Marjeta Svenšek Kristovič
,
Mitja Krajnčan
,
Damjan Habe
:
Vloga socialnega pedagoga pri obravnavi otrok in mladostnikov z avtistično motnjo ter otrok in mladostnikov z vedenjskimi težavami po metodi ABA
Tamara Jerič
,
Mitja Krajnčan
:
Spolno specifična socializacija v vrtcu
Jernej Jakob
,
Mitja Krajnčan
:
Samopodoba otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
Mihaela Lampreht
,
Mitja Krajnčan
:
Mnenja vzgojiteljev o inkluzivnem vzgojno-izobraževalnem delu v vrtcu
Mateja Šumenjak
,
Mitja Krajnčan
:
Otrok s težavami v duševnem zdravju in šola
Nataša Ahlin
,
Mitja Krajnčan
,
Ana Bogdan Zupančič
:
Pedagoški delavci izbrane OŠ o konfliktih in šolski mediaciji
Undergraduate Thesis
Melani Horvat
,
Mitja Krajnčan
:
Timsko delo med slovensko in madžarsko govorečimi vzgojiteljicami
Mojca Primc
,
Mitja Krajnčan
:
Izzivi in izkušnje vzgojitelja v uvajalnem obdobju
Anela Blagajčević
,
Mitja Krajnčan
:
Večdnevne obogatitvene dejavnosti v vrtcu - tabori
Katarina Truden
,
Mitja Krajnčan
:
Gradnja celovite osebnosti preko doživljajske pedagogike
Lučka Drganc
,
Mitja Krajnčan
:
Socialni pedagog v planinski skupini
Katarina Masnec
,
Mitja Krajnčan
:
Medosebni odnosi in šola v naravi
Irma Mediževec
,
Mitja Krajnčan
,
Boštjan Bajželj
:
Stanje mladih v Združenju slovenskih katoliških skavtinj in skavtov
Anja Vehar
,
Boštjan Bajželj
,
Mitja Krajnčan
:
Egoizem kot vodilna motivacija za prostovoljno delo v tujini
Tanja Hakl Ivančić
,
Mitja Krajnčan
:
Zaznavanje čustvenih in vedenjskih težav na razredni stopnji
Nina Kasesnik
,
Mitja Krajnčan
:
Primerjava klasičnega učenja v predšolskem obdobju z učenjem po NTC sistemu
Eva Korošec
,
Mitja Krajnčan
:
Prvi dan v javnem ali zasebnem vrtcu?
Nika Rozman
,
Mitja Krajnčan
,
Ana Bogdan Zupančič
:
Vloga staršev in pedagoških delavcev pri ozaveščanju mladostnikov o spolnosti
Janez Alič
,
Mitja Krajnčan
:
Odzivi vzgojiteljic na izstopajoče vedenje otrok
Karmen Podveršnik
,
Mitja Krajnčan
:
Uporaba doživljajske pedagogike pri prvem vstopu otroka v vrtec
Jakob Gabrič
,
Mitja Krajnčan
:
Vloga svetovalnih delavcev pri oddaji otrok v vzgojni zavod
Elizabeta Šinko
,
Mitja Krajnčan
:
Pomen in vpliv igre in gibanja v naravnem okolju na otrokov celostni razvoj
Zinka Zadravec
,
Mitja Krajnčan
:
Vrtec - starši - otrok s posebnimi potrebami
Dragica Pertoci
,
Mitja Krajnčan
:
Vpliv sprostitvenih iger na otroke ter uporaba le-teh v vrtcu
Anica Košak
,
Mitja Krajnčan
:
Prvi dan v vrtcu
Karin Fortuna
,
Mitja Krajnčan
:
Uresničevanje načel normalizacije v stanovanjski skupini Val
Iva Badžim
,
Mitja Krajnčan
:
Metode uspešnega učenja skozi fizično gibanje v prvi triadi osnovne šole
Ana Marija Kuhelj
,
Mitja Krajnčan
:
Otrokov svet doživetij
Gašper Jurančič
,
Nina Krmac
,
Mitja Krajnčan
:
Vzgojni stili staršev predšolskih otrok
Špela Benčina
,
Mitja Krajnčan
,
Matej Vukovič
:
Načini preprečevanja šolske neuspešnosti na osnovnih šolah
Ana Starc Purgaj
,
Mitja Krajnčan
:
Ljudske igre preko metode doživljajske pedagogike
Manca Černe
,
Mitja Krajnčan
:
Vpliv ločitve in novega starševega partnerja na otroka po razvezi
Zlatka Rebernak
,
Mitja Krajnčan
:
Navezanost otroka na spremljevalca
Tina Kralj
,
Mitja Krajnčan
:
Poinstitucionalna obravnava mladostnikov, ki so bili v vzgojnih ustanovah
Karen Mandalenić
,
Mitja Krajnčan
:
Težavni otroci in mladostniki
Branka Cotič
,
Mitja Krajnčan
:
Pomen prvega dne v vzgojnem zavodu za otroke/mladostnike in strokovne delavce
Melanija Zobec
,
Mitja Krajnčan
:
Odnos mlada vzgojiteljica - starši
Mateja Gregorčič
,
Dajana Pungaršek
,
Mitja Krajnčan
:
Odnosi v stanovanjskih skupinah: primerjava med srbskim in slovenskim načinom dela
Tanja Kontrec
,
Mitja Krajnčan
:
Organizacijska klima in medosebni odnosi v zasavskem vrtcu
Nataša Frank
,
Mitja Krajnčan
:
Izdelava koncepta doživljajskega vrtca v okolici Prema
Maja Šantej
,
Mitja Krajnčan
:
Vzgojni stili vzgojiteljic
Jasmina Perc
,
Mitja Krajnčan
:
Ozaveščanje otrok o naravi, posledicah onesnaževanja le-te ter možnostih uporabe odpadkov
Nejka Uranič Nosan
,
Mitja Krajnčan
:
Vloga svetovalnega delavca v strokovnem centru
Bela Pikalo
,
Mitja Krajnčan
,
Ana Bogdan Zupančič
:
Plesno-gibalna terapija kot učinkovit pristop v procesu zdravljenja duševnih bolezni
Anja Ručigaj
,
Mitja Krajnčan
:
Pomen odnosov
Anja Bačič
,
Mitja Krajnčan
:
Vstop otroka v vrtec
Anika Legat
,
Mitja Krajnčan
:
Vloga šolskih delavcev pri medvrstniškem nasilju
Urša Kavčič
,
Mitja Krajnčan
:
Rejništvo - med dvema družinama
Martina Čoh
,
Mitja Krajnčan
:
Kaznovanje otrok
Matic Škulj
,
Mitja Krajnčan
:
Koriščenje gozda pri vzgoji in poučevanju v vrtcu
Marija Sladič
,
Mitja Krajnčan
:
Oblike socialno-pedagoške pomoči družini
Nadja Skubic
,
Mitja Krajnčan
:
Bivanje v naravi s predšolskimi otroki
Urša Gorjup
,
Mitja Krajnčan
:
Počitniški tabori - želje in pričakovanja staršev
Črt Stropnik
,
Mitja Krajnčan
:
Ocena kvalitete učne in socialne pomoči za otroke dnevnega centra za otroke in mladostnike Koper
Neli Mavrič
,
Mitja Krajnčan
:
Izkušnje mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami s projektom doživljajske pedagogike na samotnem otoku v svetilniku
Zala Veronik
,
Mitja Krajnčan
,
Katja Vrhunc Pfeifer
:
Alternativni vzgojni ukrepi v primeru nasilja v osnovni šoli
Nataša Zaletelj
,
Mitja Krajnčan
:
Razlogi za napotitev otroka v vzgojno-izobraževalni zavod Frana Milčinskega Smlednik
Anja Vračević
,
Mitja Krajnčan
,
Matej Vukovič
:
Vpliv odvisnosti od alkohola na odnose v družini
Mojca Krajšek
,
Mitja Krajnčan
:
Vpliv NTC metode na gibalne sposobnosti predšolskih otrok
Igor Pavlović
,
Mitja Krajnčan
:
Vključenost moških vzgojiteljev v očeh vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic
Maša Mestek
,
Mitja Krajnčan
:
Hospitalizirani otroci in vloga bolnišničnega oddelka vrtca
Lenart Ponikvar
,
Mitja Krajnčan
,
Matej Vukovič
:
Vključenost v slovensko mladinsko skavtsko organizacijo kot varovalni dejavnik v življenju otrok in mladostnikov
Polona Lončarič
,
Mitja Krajnčan
:
Možnost igre v naravnem okolju v okolici Vrtca Makole
Jožica Kuhar
,
Mitja Krajnčan
:
Prvič v vrtec
Katja Marš
,
Mitja Krajnčan
:
Učenje v naravnem okolju v povezavi s področjem gibanja
Anja Štefanac
,
Mitja Krajnčan
:
Dnevni center za otroke in mladostnike v funkciji prevencije
Tjaša Tadina
,
Mitja Krajnčan
:
Odnos vzgojiteljev predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
Nina Kodba Vereš
,
Mitja Krajnčan
:
Starši otrok s posebnimi potrebami
Nuša Martinc
,
Mitja Krajnčan
:
Gozd kot učni medij
Anita Jug
,
Mitja Krajnčan
:
Vključevanje predšolskih otrok pri opravljanju hišnih opravil
Anja Knez
,
Mitja Krajnčan
,
Ranko Rajović
:
Odnos otrok do učenja in šole
Valentina Vlajić
,
Mitja Krajnčan
:
Otroci s posebnostmi v vedenju v vrtcu
Tina Rajšter
,
Mitja Krajnčan
,
Boštjan Bajželj
:
Mladoletni prosilci za azil brez spremstva in participacija v vsakdanjem življenju
Dijana Kožar
,
Mitja Krajnčan
:
Praktični primer programa spolne vzgoje za osebe z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Meta Slejko
,
Mitja Krajnčan
:
Uporaba vzgojnih stilov v današnjih družinah
Sabina Selimović
,
Mitja Krajnčan
:
Indijanci v vrtcu skozi doživljajsko pedagogiko
Eva Kržič
,
Mitja Krajnčan
:
Mladostnikovo spoprijemanje z izgubo starša
Nina Bohinc
,
Mitja Krajnčan
:
Prvi dan v vrtcu
Nina Gajšek
,
Mitja Krajnčan
:
Pomen izkustvenega učenja predšolskega otroka - otrok odkriva svet preko čutil
Vida Kovačič
,
Mitja Krajnčan
:
Socialni pedagog v domu starejših občanov
Silvija Fanžol Dunjko
,
Mitja Krajnčan
:
Športna rekreacija in stres v poklicih pomoči
Kristina Vidali
,
Mitja Krajnčan
:
Preprečevanje agresivnega vedenja v vrtcu s pomočjo gibalno-športne vzgoje
Eva Breznik
,
Mitja Krajnčan
:
Analiza stanja svetovalnega dela v Koroški regiji
Petra Miklič
,
Mitja Krajnčan
:
Prvi dan v šoli
Zana Mrdavšič
,
Mitja Krajnčan
:
Programi pomoči otrokom in mladostnikom s čustveno-vedenjskimi težavami v Centrih za socialno delo koroške regije
Natalija Povhe
,
Mitja Krajnčan
:
Vključevanje starejših brezposelnih oseb v računalniški tečaj in njihove možnosti na trgu dela
Martina Grmek
,
Mitja Krajnčan
,
Boštjan Bajželj
:
Ples kot medij pri delu z mladostniki z vedenjskimi in čustvenimi težavami
Nina Anzeljc
,
Mitja Krajnčan
:
Socialne mreže starostnikov in vloga socialnega pedagoga v institucionalnem varstvu
Tadej Petkovšek
,
Mitja Krajnčan
,
Boštjan Bajželj
:
Zaporniška subkultura v zavodih za prestajanje kazni zapora Ljubljana in Dob pri Mirni
Sabina Roškar
,
Mitja Krajnčan
:
Delo vzgojiteljev z otroki/mladostniki s posebnimi potrebami v dijaških domovih v severovzhodni Sloveniji
Ivana Teklić
,
Mitja Krajnčan
,
Boštjan Bajželj
:
Pomen mladinskih centrov za mladostnike in uporabo njihovega prostega časa
Ana Kosić
,
Mitja Krajnčan
,
Boštjan Bajželj
:
Pogled različnih profilov na učinkovito izvajanje učne pomoči
Kaltrina Pulaj Badalli
,
Mitja Krajnčan
:
Inkluzija otrok s posebnimi potrebami v manj razvitih državah - primer Kosova
Ana Hajšen
,
Mitja Krajnčan
:
Vpliv uporabe mobilnega telefona na otroke stare 5-8 let
Simon Femc
,
Mitja Krajnčan
:
Prvi dan v vrtcu
Inja Zupanc
,
Mitja Krajnčan
:
Pripravljenost izbranih osnovnih šol za integracijo priseljencev v vzgojno-izobraževalnem okolju
Tamara Cigan
,
Mitja Krajnčan
:
Vedenjske težave otrok v vrtcu
Lidija Stenovec
,
Mitja Krajnčan
,
Ranko Rajović
:
Pomen zgodnje stimulacije možganov v povezavi z NTC učenjem
Ana Dvornik
,
Mitja Krajnčan
:
Razlike v obravnavi otrok s posebnimi potrebami med učitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči
Ana Čibej
,
Mitja Krajnčan
:
Vzgojni stili nekoč in danes
Sara Tavčar
,
Mitja Krajnčan
:
Izgorevanje zaposlenih na Centru za korekcijo sluha in govora Portorož
Monika Napret
,
Mitja Krajnčan
:
Socialna pedagogika v osnovni šoli
Tadeja Češka
,
Mitja Krajnčan
:
Pripadnost in preventiva v socialnopedagoškem delu
Almira Salkić
,
Mitja Krajnčan
:
Odnos mladostnika s starši
Mateja Trinker
,
Mitja Krajnčan
:
Oblike sodelovanja med vzgojitelji in starši
Elena Lazarova
,
Mitja Krajnčan
:
Stališča študentov razrednega pouka o vključevanju učencev priseljencev v šolo
Katja Žuraj
,
Mitja Krajnčan
:
Otroci in čebelji svet
Helena Petrovič
,
Mitja Krajnčan
:
Sodelovanje med vzgojiteljico in pomočnico vzgojiteljice v vrtcu
Andreja Krapež
,
Mitja Krajnčan
,
Ranko Rajović
:
Spodbujanje asociativnega učenja
Tamara Gorenc
,
Mitja Krajnčan
:
Analiza socialno pedagoškega delovanja v Beli krajini
Silvija Dervarič
,
Mitja Krajnčan
:
Sodelovanje učiteljev s socialnim pedagogom
Urška Kolednik
,
Mitja Krajnčan
:
Otroci priseljencev v osnovni šoli
Tina Verbančič
,
Mitja Krajnčan
:
Pogovorna skupina in Vikend doživetij kot socialno pedagoška projekta v osnovni šoli
Karmen Pucihar
,
Mitja Krajnčan
:
Izbira izobraževalnega programa pri učencih osnovne šole s prilagojenim programom
Lucija Pavlin
,
Mitja Krajnčan
:
Ohranjanje delovne aktivnosti starejših zaposlenih in medgeneracijsko sodelovanje pri zaposlovanju
Karmen Pfeifer Lapuh
,
Mitja Krajnčan
:
Kam na starost: domači dom ali dom za starejše občane
Urška Čuden
,
Mitja Krajnčan
:
Sodelovanje sodišča, centra za socialno delo in vzgojnega zavoda pri nameščanju mladostnika v vzgojni zavod
Alenka Rušt
,
Mitja Krajnčan
:
Sodelovanje s starši pri uvajanju otrok v oddelke prvega starostnega obdobja
Lara Pezdir
,
Mitja Krajnčan
,
Matej Vukovič
:
Kuhanje kot metoda dela za razvoj življenjskih veščin in socialnih kompetenc pri mladostnikih v strokovnih centrih
Katja Iskra
,
Mitja Krajnčan
:
Bivalna enota, dobra praksa socializacije oseb s posebnimi potrebami
Mihaela Giorgiutti Antolašič
,
Mitja Krajnčan
:
Brain gym in otrok
Nina Gregurovič
,
Mitja Krajnčan
,
Katja Vrhunc Pfeifer
:
Težave oziroma motnje v duševnem zdravju otrok in mladostnikov v strokovnih centrih
Bernarda Senčar
,
Mitja Krajnčan
:
Doživljajska pedagogika v vrtcu - vzgoja lastnega pridelka z uporabo v kulinaričnih delavnicah
Katja Hotko
,
Mitja Krajnčan
,
Ana Bogdan Zupančič
:
Ocena vpliva vzgoje in nasilja v družini na odklonsko vedenje otrok in mladostnikov s strani strokovnih delavcev